כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

דבי וולף במבצע סוף!

עד סוף השנה- משלמים על 2 ומקבלי 2 נוספים במתנה! המבצע בתוקף בכל הסניפים ובכל המחלקות כולל ליין המוצרים

דבי וולף במבצע סוף!
דבי וולף מבצע שנה חדשה צילום: יח"צ

שנה חדשה בפתח, ריח מיוחד של התחדשות והתחלה. לרגל השנה החדשה מזמינות אותך דבי וולף והצוות להנות ממגוון טיפולי פנים שיביאו אותך אל החגים רעננה וחדשה. לקראת סוף השנה מפנקת אתכם דבי וולף במבצע מיוחד בכל המחלקות ובכל הסניפים- משלמים על 2 ומקבלים 2 נוספים במתנה!

סניפי דבי וולף מציגים רף איכות גבוה במיוחד בכל תחומי היופי והסרת שיער בלייזר כאשר הטיפולים נעשים על ידי מכשירי לייזר מהמתקדמים בעולם המבצעים את הליך הסרת השיער בטכניקה ייחודית חדשנית המשלבת קריוגן ואוויר המקררים את העור במהלך הטיפול, מה שמעלה את רמת האפקטיביות של הטיפול ומפחית את הכאב ככל האפשר. הטיפול נעשה בשילוב בלעדי של  טכנולוגיות ALEX ו- YAG המייצרים מענה מרבי ומביאים לתוצאות ברמה הגבוהה ביותר.

נוסף על מחלקת הסרת שיער, מציעה רשת מכוני דבי וולף מחלקות נפרדות לטיפולי פנים בתחומי הרפואה האסתטית, כמו גם מחלקת טיפוח ויופי שנועדו להשלים את המראה הזוהר המגיע לכל אחת ואחת. בין הטיפולים המוצעים בהתאמה אישית מופיעים טיפולי אפילציה, הזרקות מילוי, מזותרפיה, טיפולים באולטרסאונד, טיפולי פנים ומגוון פתרונות לבעיות עור כגון: אקנה, נמשים, פיגמנטציה, קמטים, צלקות, נימים, אדמומיות ועוד.

כלל הטיפולים במחלקות הסרת השיער, הרפואה האסתטית ומחלקת היופי והטיפוח מלווים בפיקוח רפואי צמוד וכוללים ייעוץ אישי מותאם ומדויק עבור כל לקוחה.

לקראת השנה החדשה שבפתח ועונת החגים הקרבה, מזמינה אותך דבי וולף לפנק את עצמך ולהגיע אל החגים מוארת וזוהרת. במכוני הרשת תהני מאווירה מפנקת ושירות מקצועי המוגש על מצע ניסיון של למעלה מ30 שנה שממצב את מכוני דבי וולף בראשית מדרג מכוני היופי בישראל.

הצוות של דבי וולף מחכה לכן בסניפים הוותיקים: ירושלים - עם ועולמו 3 (כנפי נשרים), בני ברק - ר' עקיבא 74 קומה א', מודיעין עילית - מרכז קסם. ובסניף החדש – בית שמש – מלאכי 1. שרייני לעצמך שנה יפה ומפנקת במספר 1700-500-401.

 

 

 

 

דבי וולף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד