י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המקום היחיד שרושם עלייה

ארגון הבריאות העולמי: מקרי נגיף הקורונה יורדים בכל העולם

מספר מקרי הקורונה החדשים ירד בכל מקום בעולם בשבוע שעבר בכ-12%, כך על פי הסקירה השבועית האחרונה של ארגון הבריאות העולמי על המגיפה שפורסמה ביום רביעי. מקרי המוות מקורונה ירדו בדרום מזרח אסיה, אירופה והמזרח התיכון, אך עלו באפריקה

קורונה בירושלים: אילוסטרציה
קורונה בירושלים: אילוסטרציה צילום: Nati Shohat/Flash90

ארגון הבריאות העולמי דיווח כי היו פחות מ-4.2 מיליון מקרים חדשים של קורונה בשבוע שעבר וכ-13,700 מקרי מוות. הנתון המעודד הוא מספר מקרי קורונה חדשים שירד בכל מקום בעולם בשבוע שעבר בכ-12%, כך על פי הסקירה השבועית האחרונה של ארגון הבריאות העולמי על המגיפה שפורסמה ביום רביעי.

"זה מאוד מעודד, אבל אין ערובה שהמגמות הללו יימשכו", אמר מנכ"ל ארגון הבריאות העולמי, טדרוס אדהנום ג'ברייסוס, בתדרוך לעיתונאים. "הדבר המסוכן ביותר הוא להניח שהם שהמגמה תמשך", אמר. הוא הוסיף כי למרות שמספר מקרי המוות השבועיים צנח ביותר מ-80% מאז פברואר, אדם אחד עדיין מת בגלל קורונה כל 44 שניות וכי ניתן להימנע מרוב מקרי המוות הללו.

בדו"ח של ארגון הבריאות העולמי נאמר כי מקרי המוות מקורונה ירדו בדרום מזרח אסיה, אירופה והמזרח התיכון, אך עלו באפריקה, אמריקה ובמערב האוקיינוס ​​השקט. מריה ואן קרכוב, בכירה בארגון הבריאות העולמי בנושא קורונה, ציינה כי הנגיף עדיין לא התייצב בדפוס עונתי, וכי זה ידרוש מעקב מתמיד ושינויים אפשריים באבחון, טיפולים וחיסונים.

קורונה חולי קורונה ארגון הבריאות העולמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד