כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
זהו מחירו

מה חדש בו: אפל השיקה את אייפון 14

מנכ"ל 'אפל' הציג אמש שני דגמים חדשים של 'אייפון 14' האחד רגיל ואחד בגודל 6.7 אינטש | מהחידושים: ניתן להחזיק כמה קווי טלפון ללא הגבלה, מצלמה משופרת יותר והטלפון עובד גם בלי קשר לקו סלולרי, ועם חיבור לווייני

מה חדש בו: אפל השיקה את אייפון 14
iPhone 14 צילום: pixabay

חגיגה טכנולוגית: חברת 'אפל' השיקה אמש (רביעי) את אייפון 14 ואת העדכונים לשעון (Apple Watch) ולאוזניות האלחוטיות שלה, ה-AirPods. אייפון 14 החדש מאופיין בפיצ'ר המאפשר שליחת הודעות חירום דרך הלווין – פיצ'ר המופעל באמצעות כיוון המכשיר אל הכיוון הכללי של השמיים.

לצד האייפון 14 הרגיל שמחירו יעמוד על 799 דולרים, הושק גם ה"אייפון 14 פלוס" במחיר 899 דולרים שמסכו גדול הרבה יותר – בגודל 6.7 אינץ'.

צילום: pixabay.

מעבר לכך, לא נראה כי הדור החדש של האייפון שונה בהרבה מהדור הקודם אותו הוא אמור להחליף, למעט כמה שיפורים מינוריים שקשורים לתפקודו ולאיכות הגבוהה של המצלמה שלו – דבר ש'אפל' חרטה על דגלה והיא מזוהה עמו. לצד שני מודלים אלו, הושקו גם ה"אייפון 14 פרו" (999 דולרים) וה"אייפון 14 פרו מקס" (1,099 דולרים) – שמצלמתם אמורה להיות אפילו עוד יותר איכותית ובהירות המסך שלהם מגיעה לרמה גבוהה ביותר.

'אפל' השיקה גם את סדרת השעונים החדשה Apple Watch Series 8, שהשיפורים המרכזיים בהם הם בתחומי הבריאות והבטיחות. חיישני הטמפרטורות שלהם יכולים לעזור לעונדות אותן לעקוב אחר הווסת החודשי ותקופות הביוץ. ב'אפל' הדגישו את אבטחת המידע בשעונים, כאשר הנתונים והמידע יהיו מוצפנים מקצה-אל-קצה (End-to-end encryption) ואין ל'אפל' יכולת לקודד אותם ובכך לקבל את הנתונים. הוצגו גם שיפורים לסדרות השעונים Apple Watch SE ו-Apple Watch Ultra.

אייפון iphone iPhone 14 אפל apple אייפון 14 האייפון החדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד