י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מנסים להתרומם

ב'עבודה' משנים כיוון ופותחים בקמפיין אנטי דתי

התורן האנטי דתי הגיע? במפלגת העבודה ששמרה לאורך השנים על יחסי עבודה טובים עם נציגי החרדים, משנים כיוון ומכוונים את השיח עם הבוחר לענייני דת-מדינה | הסיבה ככל הנראה: הדשדוש העמוק בסקרים

ב'עבודה' משנים כיוון ופותחים בקמפיין אנטי דתי
מפלגת העבודה. אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

מפלגת ׳העבודה׳ שהייתה בעבר פרטנר לציבור החרדי, ועד לכנסת 2015 החרדים לא שללו ישיבה תחתיה, משנה כיוון לקראת הבחירות ופותחת בקמפיין אנטי דתי במטרה לחזק את כוח המפלגה שמדשדשת סביב ה-5 מנדטים.

הקמפיין החל בדרישת השרה מרב מיכאלי להפעיל את הרכבת הקלה בגוש דן בשבתות, למרות שברור שמדובר בספין בחירות, המסרים שלה נמשכו בימים האחרונים ברוח דומה בהתחייבות כי העבודה תתעקש להפעיל תחבורה בשבת.

מיכאלי לא מסתפקת בתחבורה בשבת, נושא שהפך בשנים האחרונות להתחייבות בחירות במפלגות השמאל, היום (חמישי) פרסמו במפלגת העבודה סרטון אנטי דתי בו הם מתריעים מהדתה באם מפלגת העבודה לא תהיה בממשלה הבאה.

בסרטון של מפלגת העבודה הם מציגים את מה שעלול לקרוא לו העבודה לא תזכה בכוח פוליטי גדול, "הפרדה באוטובוסים", "איסור הפלות", "הפרדה מגדרית באקדמיה", "איסור שירת נשים", "צניעות במרחב הציבורי", תוך שהם משגרים סיסמת בחירות "הגיע הזמן להתעורר, כדי שלא נתעורר לישראל אחרת".

בשנים האחרונות בכל מערכת בחירות תפסה מפלגה אחרת את הנושא האנטי דתי שהפכה לאנטי חרדים. לפי הערכות יש בישראל למעלה מ-10 מנדטים אנטי חרדים, שעוברים תחילה מיש עתיד, ואז לישראל ביתנו שהובילה את הקו האנטי דתי וכעת נראה כי במפלגת העבודה פוזלים לכיוון שונאי הדת שאולי יצליחו לסייע להם להתרומם במעט.

העבודה קמפיין אנטישמי בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד