כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חובק עולם

כובש רבבות: המיזם ההיסטורי של זק"א

האם חלק ונחלה לנו עם הנידחים והאומללים, אלו שמוצאים את מותם מבלי שאיש ידע, אלו המאבדים את דרכם ברוח ובנפש, אלו שמזלם לא שפר עליהם ואין מי שישים ליבו עליהם? • ההזדמנות ההיסטורית להיות שותפים עם המתנדבים הייחודים של ארגון זק"א שפועלים עבורנו לטובת עולם טוב ובטוח יותר • הפעילות שלהם, הזכויות שלכם!

כובש רבבות: המיזם ההיסטורי של זק"א
מתנדבי זק"א בזירה צילום: ישי ירושלמי

חסד של אמת הוא שמו הנרדף של ארגון זק"א, הטרגדיות הכי קשות, המקרים הכי מזעזעים, האירועים הכי מורכבים, הסיכונים הכי גבוהים והעשייה הכי עצובה ומטלטלת במדינת ישראל, כל אלו הם נחלתם הבלעדית של מתנדבי הארגון שמסרו את עצמם וישותם למען המטרה הנעלה ללא קבלת תמורה ותוך השקעה עצומה הכרוכה לא פעם במחיר אישי לא פשוט שהם משלמים כדי שכולנו נוכל לחיות בעולם טוב ובטוח יותר.

לשותפות הקליקו>>>

הפעילות שלהם חובקת עולם, הם ממלאים את התפקידים הכי קשים ויושבים בצמתים הכי רגישים. הם הראשונים לפגוש את השכול והמוות, את הדמעות וחוסר האונים, הם יתנו את המענה לסיטואציות שכולם נאבדים בהם, הם ידעו לקחת פיקוד ולשלוט על האירוע, להציל את מה שאפשר ולכבד את מה שנשאר. בשמש קופחת ובגשם שוטף, הם יחפשו נעדרים ויכסו גופות, יחלצו מההריסות וינחמו קשישות.

אין פעולה קשה מדי ואין מלאכה שגדולה עליהם. לעולם הם לא יאמרו לא ומאף משימה הם לא יתחמקו. יום וליל, קיץ וחורף, לא ישבותו. בחגים עם המשפחה, בערב עם האישה, בשבת עם החברים בבית הכנסת, בשיעור התורה הקבוע ובאמצע חתונת הבן, תמיד הם יהיו שם, נכונים לעזרה ודרוכים לסיוע, הם יכנסו למקומות שכולם נמלטים מהם, הם יביטו למלאך המוות בעיניים ולא פעם ינצחו אותו במרוץ נגד הזמן.

הם עוברים גם קשיים, יודעים מהמורות, מדלגים על מכשולים. יש ורוח סער וסופה מנשבת בחוץ, מאיימת לעקור נטוע, מנענעת את הספינה ומשבשת את היציבות. הם יודעים להסתער גם כקשה, גם כשחשוך, גם כאשר לא הכל זורח ומאיר פנים. הם יודעים לתת לגלים לעבור, למשבר לחלוף, הם תמיד יהיו שם בשבילנו ובשביל כולנו. הם לא מבקשים מאיתנו יותר מדי, לא שנסחוב אלונקות מדממות, לא שנישאב למערות נסתרות, לא שנצעד שעות במדבריות בשמש קופחת, לא שנקרצף דם עם שפכטל מאספלט לוהט, ולא עוד רשימה ארוכה, ארוכה מאוד לצערנו, של משימות יומיומיות שהיא נחלתם השגרתית.

דבר אחד הם מבקשים מאיתנו: תהיו שותפים איתנו. שותפי אמת לחסד של אמת. תנו ידכם עמנו כדי שנוכל להיות היד הארוכה והזרוע הנטויה שתפעל בשמכם ומכוחכם בכל פינה בתבל למען עמנו ומדינתנו. הם יכולים להפיק סרטונים מצמררים סוחטי דמעות, הם יכולים להראות רק כמה שניות מכל זירה בה הם פועלים כדי להפעיל את כל בלוטות הרגש שלנו, אבל הם לא שם כי הם לא צריכים להגיע לשם. כי אין מי שלא מכיר את זק"א ואין מי שלא רוצה ושואף להיות שותף במפעל העצום הזה.

בימים אלו יצאו בארגון זק"א לקמפיין גיוס המונים יחד עם ענקית גיוס התרומות בעולם היהודי, חברת צ'רטי אקסטרה. הארגון הקדוש מחדש כנשר נעוריו, מתפתח ומתרחב, תנופה אדירה מורגשת בכל פינה ומחוז והעתיד מחייב משאבים וגב פיננסי איתן שיאפשר את הפעלתם של מאות המתנדבים על ציודם והמכשור המתקדם והמקצועי, שעלותו מסתכמת בסכומי עתק לצד שאר העלויות המשתרגות על צווארם של מנהלי הארגון הנדרשים לספק את המענה לכל הצרכים.

זו ההזדמנות שלנו להיות שותפים בכל אלו, זו נקודת הזמן שאנו יכולים להביט על עצמנו ולומר נתנו את החלק שלנו למצוות שאיש אינו שם לב אליהם. נוכל להעיד כי חלק ונחלה לנו עם הנידחים והאומללים, אלו שמוצאים את מותם מבלי שאיש ידע, אלו המאבדים את דרכם ברוח ובנפש, אלו שמזלם לא שפר עליהם ואין מי שישים ליבו עליהם, מלבד אותם מתנדבים עם הנשמות הגבוהות והלב הענק.

לשותפות הקליקו>>>

זק"א מתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד