כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

עיצוב סאונה - כל מה שרציתם לדעת ולא ידעתם את מי לשאול

סאונה היא בית מרחץ על בסיס אדים בו המתרחצים שוהים בחדר אטום הרמטית שהטמפרטורות בו גבוהות מאוד. הטמפרטורות הגבוהות המצויות בחלל הסאונה מעודדות הזעה מוגברת של המתרחצים

עיצוב סאונה - כל מה שרציתם לדעת ולא ידעתם את מי לשאול
סאונה לבית ולחצר צילום: יח"צ

במהלך השנים יותר ויותר אנשים מביעים התעניינות בקניית סאונה יבשה ביתית וזאת בשל היתרונות הרבים הטמונים בשימוש בסאונה. עקב אותם יתרונות הביקוש לסאונות ביתיות ממשיך לעלות וכיום ניתן לראות בתים פרטיים רבים בהם קיימות סאונות ביתיות. אם בעבר היה ניתן למצוא סאונות רק בחדרי כושר, בתי מלון ומתחמי ספא, הרי שהיום אתם יכולים לרכוש סאונה יבשה לבית הפרטי שלכם. חברת BaliSauna הינה חברה מקצועית העוסקת בכל הנוגע לסאונות.

אצלנו תוכלו להזמין סאונות ביתיות מפוארות ויוקרתיות בעיצוב אישי המותאם באופן מלא לרצונות שלכם. אנו עושים שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר על מנת לייצר עבורכם את הסאונה האיכותית ביותר שתוכלו למצוא. הסיפוק שלכם הוא ההצלחה שלנו.

  מהי סאונה יבשה וכיצד השימוש בה תורם לבריאותכם?

סאונה היא בית מרחץ על בסיס אדים בו המתרחצים שוהים בחדר אטום הרמטית שהטמפרטורות בו גבוהות מאוד. הטמפרטורות הגבוהות המצויות בחלל הסאונה מעודדות הזעה מוגברת של המתרחצים. הסאונות הראשונות הומצאו בפינלנד, הן נבנו בעיקר כדי לחמם את בני הבית עקב תנאי מזג האוויר הקיצוניים. יתר על כן, כיום ניתן למצוא כמעט בכל בית בפינלנד סאונה ביתית . אצלנו המקרה קצת שונה, למרות שמדובר במדינה חמימה ברוב ימות השנה גם כאן לסאונה יבשה ביתית ישנם שימושים רבים התורמים רבות לבריאותינו הנפשית והגופנית כאחד.

השימוש בסאונה יבשה מביא עימו יתרונות רבים, כעת נציג בפניכם את היתרונות הבולטים ביותר של שימוש בסאונה יבשה:

ניקיון של רעלים מגופנו - כיום בשנת 2022 בני האדם חשופים לכמויות גדולות של גזים רעילים, חומרים כימיים ועוד סוגים רבים של חומרים אשר עלולים לסכן את בריאות האדם. אנו נחשפים באופן יום יומי לחומרי הדברה, חומרי ניקיון וחומרים חקלאיים בהם קיימות כמויות גדולות של רעלים. כל אותם רעלים מזיקים לבריאות גופנו. אחד התהליכים הייעילים ביותר לניקוי הגוף מאותם חומרים רעילים הוא תהליך ההזעה.

על ידי שימוש בסאונה אנו יכולים להאיץ את תהליך ההזעה באופן משמעותי.

כאשר אנו שוהים בסאונה בה הטמפרטורות נעות בין 80 ל-110 מעלות צלזיוס אנחנו גורמים להזעה מוגברת של גופנו. כתוצאה מכך הגוף שלנו מתנקה מרעלים שונים לרבות: עופרת, אבץ, כספית ונחושת.

 שיפור תפקוד המערכת החיסונית - כלל ידוע הוא שכאשר חום גופנו עולה סימן שהוא נלחם כנגד וירוסים וחיידקים שונים הרוצים לפגוע בבריאותינו. זאת גם הסיבה שכאשר אתם חולים חום גופכם עולה. בעת שאתם שוהים בסאונה בה המפרטורות גבוהות במיוחד, חום גופכם עולה גם כן וכתוצאה מכך הוא יכול להילחם במזיקים בצורה הטובה ביותר. תהליך זה מחזק את המערכת החיסונית שלכם, מפחית את הסיכויים שלכם לחלות וגורם לכם להיות אנשים בריאים יותר.

 תחושת רוגע וסיוע בהפגת מתחים - לאלה מכם שביקרו בסאונה מספר פעמים בחיים שלהם בודאי זכורה התחושה הנפלאה של התנתקות מהעולם שבחוץ. המנוחה והשלווה שפוקדת אתכם בעת השהייה בסאונה.

רק המחשבה על מקום שקט וחמים יכולה לגרום לכם להיות שלווים ורגועים, אז תארו לכם שתהיה לכם סאונה יבשה ביתית אשר יכולה לספק עבורכם את כל הדברים האלה מתי שרק תבחרו. הסיבה לתחושות אותן אתם חווים בעת שהייתכם בסאונה הן בכלל לא מקריות. חום הסאונה מגביר את זרימת הדם בגופכם, גורם לשרירים שלכם להיות רפויים, מנקה רעלים ונוסף על כך, המוח שלכם משחרר הורמון הנקרא אנדורפין שפשוט גורם לכם להרגיש טוב יותר. כל זאת ללא מאמץ, רק מהסיבה הפשוטה שאתם שוהים בתוך חלל הסאונה.

למה לכם לבחור דווקא ב-BaliSauna?

חברת BaliSauna פועלת באופן מקצועי תוך שימת דגש על איכות חומרי הגלם והתחשבות בכל רצונות הלקוח. לכן, הסאונות שלנו הן האיכותיות ביותר שניתן למצוא. קיבצנו עבורכם את היתרונות המרכזיים של הסאונות הביתיות שלנו.

  • בניית שלדת הסאונה מברזל מגולוון צבוע בתנור - אחת הטעויות הנפוצות בבניית סאונות היא אי שימת לב לאיכות חומרי הגלם. אצלנו, שלדת הסאונה מיוצרת מברזל שעובר פעולה הנקראת גילוון, פעולה אשר מסייעת לה להחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות ללא כל פגע, אפילו במצבי מזג אוויר קיצוניים. תהליך הגילוון הוא תהליך מורכב בו אנו מצפים את שלדת הסאונה באבץ בשביל לגרום לה להיות חסינה מפני קורוזיה וחלודה. כתוצאה מכך, הסאונות שלנו מתאימות גם לבית וגם ולחצר. לאחר בנייתה, השלדה עוברת תהליך צביעה בתנור. תהליך צביעת השלדה בתנור הוא תהליך מתקדם יותר מצביעה רגילה הודות לכך שהשלדה נצבעת בטמפרטורות גבוהות והתוצאה היא צבע אחיד בעל מראה מהודר.
  • רצפת קרמיקה בעלת עיצוב דמוי עץ - רצפת הסאונה גם כן מצריכה מחשבה, דיוק ותשומת לב מירבית לפרטים הקטנים. ישנן הרבה חברות המייצרות את רצפת הסאונה מעץ. פעולה זו הינה טעות חמורה מכיוון שעל רצפת סאונה העשויה מעץ, איכותי ככל שיהיה, קיים סיכוי גבוה להצטברות של זיעה וחיידקים אותם אתם משילים מגופכם. יתרה מכך, קשה לשטוף אותה. אצלנו תוכלו למצוא רצפת קרמיקה אטומה בעיצוב מיוחד דמוי עץ המקנה לכם את כל היתרונות הדרושים. איטום מוחלט מפני הצטברות זיעה ובקטריות, ואפשרות לשטיפת הרצפה בצורה הנוחה ביותר. נוסף על כך יש לכם את האפשרות לגשת איתנו לחנות ולבחור את הקרמיקה שתהיה בסאונה שלכם.
  • אפשרות לתאורת לד - אחד היתרונות שלנו נמצא בעיצוב תאורת הסאונה שלכם. לתאורת הסאונה, הפנימית או החיצונית, ישנה השפעה רבה על האווירה בסאונה שלכם. בעת התקנת תאורת הסאונה אנו שמים דגש על יצירת אווירה מרגיעה, אנו עושים זאת באמצעות ויסות של עוצמת התאורה אשר מצד אחד לא תהיה חזקה מדי, אך מצד שני תאיר בצורה מספקת בה תוכלו לראות בצורה ברורה את המתרחש סביבכם. אנחנו מספקים עבור הלקוחות שלנו תאורת לד בשלל צבעים על פי הזמנה אישית.

BaliSauna - כשהלקוחות מחייכים, אנחנו מרוצים

מאחר ומדובר בסאונה יבשה ביתית, אשר בנייתה מצריכה מיומנות רבה, ודאי לא תרצו להתפשר על איכות הסאונה שתרכשו. אתם יכולים להיות רגועים, בחירה ב-BaliSauna להשלמת הפעולה היא הבחירה הטובה ביותר שתעשו. החל מההיכרות ועד להתקנת הסאונה בביתכם נלווה אתכם באופן אישי ונהיה קשובים לכל שאלה שתרצו לשאול. מעבר לכך, נשתף אתכם בכל פעולה עיצובית על מנת להבטיח כי תהיו מרוצים. מעוניינים במידע נוסף? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם.

BaliSauna - החיוך שלכם, הסיפוק שלנו. 

סאונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד