י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פתרון שצובר תאוצה

כך תקחו הלוואה ענקית בתקופה הקשה הזאת

הורים רבים נאנקים תחת עול חיתון הילדים • הכירו את הפתרון שצובר תאוצה בקרב משפחות, שמצליחות כך לחתן בכבוד וללא קושי

כך תקחו הלוואה ענקית בתקופה הקשה הזאת
משכנתא צילום: FREEPIK

באופן מפתיע למדי, מתברר כי ישנו פתרון פיננסי שלא רבים יודעים על עצם קיומו. הפתרון פונה להורים לילדים (בני 55+) המעוניינים בהלוואה גדולה עבור כל מטרה. הקאץ' הוא שאת ההלוואה לא צריך להחזיר בכל חודש, אלא ניתן לפדות אותה לאחר הפטירה או בשעת מכירת הנכס בגיל מאוחר יותר. הפתרון מהווה מענה מצוין להורים מהמגזר החרדי, המחתנים מספר ילדים, בלי אפשרות להחזיר סכום כספי עצום בכל חודש.

בניגוד למשכנתא רגילה הניתנת ללווים בכל גיל, לטובת רכישת דירה בלבד, משכנתא הפוכה היא הלוואה המאפשרת לשעבד את הנכס לטובת קבלת כסף, עבור כל מטרה. המשכנתא מיועדת לבני 55 ומעלה אשר בבעלותם נכס, כשהיא ניתנת על חשבון שעבוד הנכס.

"מדובר בפתרון מעולה עבור רבים בחברה החרדית", משתף אותנו מני גרינבאום, בעלי חברת הנדל"ן והפיננסים 'מני גרופ', המעניקה מגוון פתרונות פיננסיים בשלל ערוצים. "רבים פונים אלינו עבור ייעוץ במגוון רחב של נושאים פיננסים, אולם כמעט בכל המקרים אנשים לא שמעו על האופציה הזו וזה מפליא מאוד".

איך בעצם המשכנתא ההפוכה נותנת את המענה הראוי?

"לרוב מה שקורה אצל משפחות שמחתנות ילדים, זה שאת הילד הראשון מחתנים מהחסכונות שצברו במהלך השנים, אולי גם את הילד השני. לילד הבא כבר לוקחים משכנתא ואז כשעוד ילד עומד להינשא, זה הופך למשימה בלתי אפשרית, כיוון שההחזר החודשי הופך לגבוה במיוחד. במקרי קיצון האבא נאלץ למכור את הדירה שלו כדי לממן את נישואי הילד ואת זה בדיוק אנחנו רוצים למנוע", מסביר גרינבאום. "ההצעה שלנו עבור אותם אנשים, מגיעה בדיוק במשבצת הזו - במקום למכור את הדירה, משעבדים אותה, בינתיים גרים בה, משכירים, או עושים בה מה שרוצים ולאחר מכן ניתן להחזיר את ההלוואה או שמוכרים את הדירה. ניתן לעשות זאת אחרי עשרות שנים וניתן גם אחרי ה"מאה עשרים" שאז היורשים מטפלים בזה. כל זה בריביות זהות למשכנתא רגילה. עבור הורים רבים מדובר בפתרון הפיננסי המושלם".

רוצים לשמוע עוד על הפתרון הפיננסי? השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם>>>

פיננסים משכנתא הפוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!