כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
באמצע השבוע

המדינה מחלקת הטבות: האזרחים שייהנו מהנחות ענק במלונות

רשתות המלונות הגדולות בישראל צפויות להצטרף למיזם של משרד התיירות והמשרד לשוויון חברתי שיעניק הנחה לאזרחים ותיקים עבור לינה במלונות באמצע השבוע (ממוצ"ש עד רביעי) | בחלק מהרשתות ההנחה תינתן רק במלונות ספציפיים

המדינה מחלקת הטבות: האזרחים שייהנו מהנחות ענק במלונות
בתי מלון צילום: FREEPIK

בשורה לאזרחים הוותיקים: יוזמה משותפת של משרד התיירות, המשרד לשוויון חברתי והתאחדות המלונות הביאה ליצירת הטבה משמעותית עבור האזרחים הוותיקים בישראל: 20% הנחה על הזמנת לינה במלונות בישראל.

ההטבה תינתן לאזרחים ותיקים במשך שנה שלמה ממוצאי שבת ועד רביעי (כולל) לא כולל חגים, כשההנחה תינתן על המחיר הנקוב בעת ההזמנה.

לאחרונה פרסמו המשרדים קול קורא למלונות ולשאר מתקני הלינה התיירותיים בכל רחבי הארץ להצטרף ולהציע לציבור האזרחים הוותיקים בישראל הטבה משמעותית זו. עם יציאה לקמפיין (בעוד כ-10 ימים) יידע משרד התיירות את קהל היעד, האזרחים ותיקים, על ההטבה ויפנה אותם אל האתר בו ניתן יהיה לבצע את ההזמנה.

נשיא התאחדות המלונות אבי ניסנקורן ברך על יציאתה לדרך של היוזמה המשותפת, ואמר: "אנחנו גאים לקחת חלק במיזם החברתי החשוב הזה, הנותן אפשרות לארח אזרחים בגיל השלישי ולהעניק להם חופשה מוזלת באמצע השבוע במלונות ברחבי הארץ".

 

 

 

חופשה קיץ הטבות הנחה מלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד