ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
אנחת רווחה

סוף למצוד: החשוד בעשרות דקירות נעצר ומצא את מותו

החשוד השני במסע דקירות בקנדה, מיילס סנדרסון, מת בזמן שהיה מעצר ביום רביעי לאחר מצוד בן ארבעה ימים. מיילס נתפס על ידי המשטרה ביום רביעי ליד עיירת רוסתרן, כ-120 קילומטרים מהמקום שם החל מסע הרצח ביום ראשון בבוקר

סוף למצוד: החשוד בעשרות דקירות נעצר ומצא את מותו
שני החשודים ברציחות צילום: משטרת קנדה

החשוד השני במסע דקירות בקנדה מת במעצר, כך מסרה המשטרה. מיילס סנדרסון, בן 32, ואחיו, דמיאן סנדרסון, בן 31, הואשמו בפיגועי דקירה רבים בג'יימס סמית' קרי ניישן, ובכפר הסמוך וולדון ביום ראשון האחרון, בהם נהרגו 10 בני אדם ונפצעו 18 באחת הרציחות ההמוניות הקטלניות ביותר בקנדה. דמיאן סנדרסון נמצא מת בג'יימס סמית' קרי ניישן ביום שני עם פציעות שלטענת הרשויות לא נראה כי הן נגרמו מעצמן.

רונדה בלקמור, קצינה במשטרת ססקצ'ואן, אמרה כי מיילס סנדרסון "נקלע למצוקה רפואית" זמן קצר לאחר שנלקח למעצר ביום רביעי אחר הצהריים. הוא נלקח לבית חולים ומת. היא הוסיפה כי תתקיים חקירה עצמאית של נסיבות מותו.

מילס סנדרסון נתפס על ידי המשטרה בסביבות השעה 15:30 ביום רביעי ליד עיירת רוסתרן, כ-150 קילומטרים מהמקום שבו החל מסע הרצח ביום ראשון בבוקר. המשטרה קיבלה את הקריאה הראשונה ב-5:40 לפנות בוקר על דקירות, הקטל נמשך על פני 13 זירות פשעים שונות. ממשטרת קנדה נמסר כי תיערך חקירה לגבי נסיבות מותו של החשוד.

הקורבנות, שזהותם פורסמה ביום רביעי, נעו בגילאי בין 23 ל-78. כולם פרט לאחד היו מאותו הכפר, הם כללו אמא שמתה כשהיא מגנה על ילדיה. רנדי הובק, חבר פרלמנט קנדי ​​המייצג את החלק של ססקצ'ואן שבו התרחשו הרציחות, אמר לפני שהוכרז על מותו של סנדרסון. "אני חושב שהרבה אנשים נושמים לרווחה ויישנו הרבה יותר טוב הלילה".

בימים האחרונים הוריהם של האחים הפצירו בסנדרסון להסגיר את עצמו. "מיילס, ילד שלי, תסגיר את עצמך, בבקשה, אתה יכול לעשות את זה", אמרה אמו בראיון ל-CBC הקנדית. "תחזור וסגיר את עצמך, תעשה את הדבר הנכון".

"אנחנו לא רוצים להיפגע יותר" אמר אביו. "בבקשה, בני, אני אוהב אותך, תסגיר את עצמך, תהיה בטוח". הם דיברו בתנאי ששמותיהם ותמונותיהם ומיקום הראיון לא נחשף, כך דווחה רשת CBC.

מאז שמייל סנדרסון הוגדר כחשוד בפיגועים ביום ראשון, קנדים רבין שאלו מדוע אדם עם 59 הרשעות ועבר פלילי אלים המתפרש על פני כמעט שני עשורים נמצא חופשי ברחובות. מסתבר כי המשטרה חיפשה אחריו מאז מאי, אז הוא הוכרז כ"מסתובב חופשי בלתי חוקי" לאחר שלא דיווח לקצין השחרורים שלו על מיקומו.

הוא ריצה ארבע שנים וארבעה חודשי מאסר באשמת תקיפה, שוד ופרשות אלימות אחרות, כולל מקרים שבהם דקר שני אנשים במזלג, היכה אדם מחוסר הכרה ובעט שוב ​​ושוב בראשו של שוטר, כך דיווח ה'וושינגטון פוסט'.

רצח קנדה הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד