ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
סערת ה"ביביבא"

"אתכם בלב": נתניהו מגיב לטענות נגד הזכוכית

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו מגיב לטענות שעלו מהשטח נגד קמפיין ה"ביביבא" וטען: "צריך להישמע לגורמי הביטחון. אף זכוכית משוריינת לא תפריד את הלב שלי משלכם" | עלות שיריון משאית הקמפיין מוערכת בכ-700 אלף שקלים

"אתכם בלב": נתניהו מגיב לטענות נגד הזכוכית
נתניהו מגיב לטענות נגד משאית הליכוד צילום: קמפיין הליכוד

ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו מגיב הערב (חמישי) לביקורת שעלתה אתמול אחרי השקת קמפיין השטח על כך שבמשאית הבחירות שלו יש זכוכית שמפרידה בינו לבין הקהל: "אני חייב להישמע לגורמי הביטחון", אמר נתניהו בסרטון מיוחד, "אבל אף זכוכית משוריינת לא תפריד בין הלב שלי ללב שלכם. אוהב אתכם".

כזכור, אמש השיקו בליכוד השיקו את קמפיין השטח של המפלגה, במרכזה משאית תעבור מעיר לעיר וראש המפלגה בנימין נתניהו יישא נאומים במרכזי הערים, כדוגמת נאומי כיכרות שהיו בימי ראש הממשלה המנוח מנחם בגין ז"ל. שם התוכנית "ביביבא", משאית מצופה בזכוכית משוריינת תסיע את נתניהו מעיר לעיר כדי לפגוש את הציבור.

לפי דיווחים, עלות אחזקת המשאית למשך פחות מחודשיים שנותרו עד יום הבחירות עומדת על כ-700,000 שקל כאשר היה מי שהעביר ביקורת על הפרויקט, אם בגלל העלות שתגרע מקמפיין השטח, או בגלל המסר בו נתניהו לא נגיש לקהל ונמצא מאחורי זכוכית.

ב'מחנה הממלכתי' מיהרו עם סרטון שבו עקצו את נתניהו, כשהם מציגים את אותו כביכול מאחורי כלוב מזכוכית לעומת בני גנץ שמחובק פיזית עם פעילים ותומכים בכנסי הבחירות שלו, כשהמסר הוא שגנץ נגיש ומחובר יותר לציבור שמבקש להתקרב ולהצטלם עמו, לעומת נתניהו שיוצר חייץ בינו לבין המצביע הפוטנציאלי.

נתניהו כאמור הגיב הערב לדברים והשיב כי מדובר בשיקולי אבטחה וכי עד שהליכוד לא יחזיר את הביטחון, נצטרך להישמע להוראותיהם.

בנימין נתניהו מפלגת הליכוד בחירות לכנסת ה-25 קמפיין הבחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד