י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פער קטן במו"מ

גפני נועד עם נתניהו והתחייב לתיקון האפליה כתנאי לממשלה

גפני נודע לפני שעה קלה עם ראש האופוזיציה נתניהו כשברקע מרחפת סכנת הפיצול ב"יהדות התורה". בהודעה ששגרה לשכת גפני בסיום הועבר מסר לבעלזא כי גפני הבהיר לנתניהו שלא יצטרף לממשלה שלא תעשה סוף לאפליה הפסולה גם מבחינה חוקית וגם ציבורית של תלמידי החינוך החרדי, והמורים / המורות והגננות החרדיים

גפני נועד עם נתניהו והתחייב לתיקון האפליה כתנאי לממשלה
נתניהו בפגישתו עם גפני צילום: באדיבות המצלם

בעוד המו"מ בין 'דגל התורה' נמשך בעצלתיים, יו"ר דגל התורה חבר הכנסת משה גפני נועד אחרי הצהרים (חמישי) עם יו"ר הליכוד בנימין נתניהו במשרדי הליכוד במצודת זאב בתל אביב.

בהודעה ששיגרו מלשכת גפני בתום הפגישה העבירו מסר לבעלזא, בו נמסר כי גפני הבהיר לנתניהו שלא יצטרף לממשלה שלא תעשה סוף לאפליה הפסולה גם מבחינה חוקית וגם ציבורית של תלמידי החינוך החרדי, והמורים / המורות והגננות החרדיים.

"אצלי זה מנוי וגמור", אמר גפני לנתניהו, "אנחנו לא ניכנס לשום קואליציה בלי שהאפליה הזאת תתוקן ושכר צוותי ההוראה של המגזר החרדי יושוו במלואם לזה של המגזר הכללי".

גפני מבקש להעביר מסר לחסידות בעלזא כי ידאגו לתקציב עבור המוסדות במידה ויקפיאו את הצטרפותם לתוכנית הלימודים שמאיימת לפצל את יהדות התורה.

היום בשעות הבוקר נועדו נציגי גדולי ישראל לפגישה נוספת, נציג בעלזא מרדכי שפירא ונציג רה"י הרב אדלשטיין דנו במתווה שנמצא על השולחן מזה כמה שבועות.

הפער במתווה הוא החשש בבעלזא כי אחרי שיקפיאו את הצטרפותם לתוכנית החינוך יגיע מצב בו לא יושג תקציב או שלא יושג רוב להקמת ממשלה. ובחסידות חוששים להישאר בלא כלום בסופו של דבר.

בבעלזא דורשים כי במקרה שלא יושג תקציב, הם ישתלבו בחינוך העצמאי, אלא שרה"י הגר"ג אדלשטיין מסרב לדון בצירוף המוסדות לחינוך העצמאי בכל מצב

בעלזא חינוך העצמאי יהדות התורה משה גפני בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד