י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נוזל בלתי מזוהה

'לא הגענו לבית התבשיל': הבילוי במסעדה הסתיים בעוגמת נפש

א. אשר יצא עם משפחתו לבילוי במסעדה, לא ציפה שהארוחה תסתיים בעוגמת נפש | לדברי הלקוח, הוגשו לו מנות שלא היו ראויות לאכילה | הלקוח: "לא הגענו לבית התבשיל, אנחנו אוכלים במסעדה בה אנחנו משלמים ממיטב כספנו, ראוי לנו לקבל תמורה ושירות כבני אדם" | מהמסעדה נמסר בתגובה: "תתקשר מחר בבוקר למנהל הסניף"

'לא הגענו לבית התבשיל': הבילוי במסעדה הסתיים בעוגמת נפש
בישול במסעדה צילום: אילוסטורציה, פלאש 90

"לא ציפיתי שזה מה שיקרה", מספר לנו א, שהגיע עם משפחתו ל'קפה גרג' בגבעת שמואל, וזכה לקבל חוויית שירות גרועה במיוחד. א, שחלק מילדיו עדיין בחופשה, החליט לקחת אותם לארוחה במסעדה הסמוכה לבני ברק, אך שם לדבריו זכה לחוויה קולינרית ושירות מהגרועים ביותר שפגש בחייו.

הוא מספר כי "מיד עם הגשת המנות הבנו לאן הדברים הולכים, הזמנו לא מעט מנות ופירטנו למלצרים את סדר הגשתן, וביקשנו שהמנות לא תצאנה בבת אחת". אך לבריו, "במסעדה העדיפו להתעלם. המנות הוגשו ללא פירוט כמקובל, אף אחד לא ידע מה הוא מקבל".

"אנחנו ניגשים לאכול את המנות, לפתע אחת מבנות המשפחה מגלה כי באחת המנות נוטף נוזל בלתי מזוהה שדי הגעיל את כולנו למען האמת. ניגשנו למלצר ושאלנו על כך. הוא חזר עם תשובה בפיו: "זה מה יש".

אותו הדבר היה במנה השנייה, הוא מספר. "קיבלנו מנה מזעזעת שהייתה אמורה להתהדר בשם "ניוקי", קראנו למלצר, הראנו לו שהמנה לא ראויה לאכילה ושוב אותו תסריט: המלצר אומר שהולך לבדוק וחוזר עם אותה התשובה".

א. טוען כי החליט שהוא מסיים את ה"ארוחה" במסעדה, שילם את החשבון ופנה לצאת. רגע לפני שיצא, ניגש לאחראי המשמרת והסביר לו על החוויה העגומה שחווה במסעדה, האחראי טען מצידו שלא ידע, ושלא עודכן ע"כ, והוא מבקש לפצות את א. בהחזר כספי, א. הסביר לו כי כבר שילם. "לצערי מנהל המשמרת לא הציע לזכות אותי על עוגמת הנפש אלא העדיף לפטור את העניין בקריאת 'ביי'" אומר לנו א. 

"לא הגענו לבית התבשיל, אנחנו אוכלים במסעדה בה אנחנו משלמים ממיטב כספנו, ראוי לנו לקבל שירות כבני אדם, ובוודאי לקבל תמורה ראויה לאוכל, יצאנו מאוכזבים ממש, חבל מאוד שכך הסתיים ביקור שהיה אמור להיות חוויתי", מסכם א. את חווית הביקור במסעדה.

פנינו לקבל תגובה מקפה 'גרג' בגבעת שמואל וזו הייתה תגובתם: "תתקשר מחר בבוקר למנהל הסניף".

 

מסעדה ביקורת אוכל שירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד