י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

רוח גבית לאלי שמחיוף: יישאר יו"ר ש"ס בירושלים

בהחלטת יו"ר ש"ס אריה דרעי, יישאר אלי שמחיוף כיו"ר התנועה בירושלים לקדנציה נוספת, למרות כתב האישום נגדו בפרשת 'הולילנד' • ומי היה אמור להחליפו?

שמחיוף ודרעי. צילום: יעקב כהן
שמחיוף ודרעי. צילום: יעקב כהן

יו"ר ש"ס אריה דרעי הכריע היום (ד) את זהותו של יו"ר רשימת ש"ס בירושלים, אלי שמחיוף, שיוצב במקום הראשון ברשימה.

נזכיר כי לפני כשנה, בעקבות הגשת כתב אישום נגד שמחיוף בפרשת הולילנד, דרש ממנו ראש העיר ניר ברקת לפרוש לאלתר מתפקידו כסגן ראש העיר, וזאת בעקבות חוות דעת משפטית שהוגשה לו בידי היועץ המשפטי אמנון מרחב. ברקת הדגיש כי לשמחיוף עומדת חזקת החפות, איחל לו לצאת זכאי במשפטו, אך טען כי מרגע שהוגש כתב אישום הוא אינו יכול לשמש בתפקידים ביצועיים בעיריה.

לעומת שמחיוף, שסירב לפרוש מרצון, חבר מועצת העיר אברהם פיינר - נגדו הוגש גם כן כתב אישום בפרשה, החליט להשעות את עצמו מיידית מכל תפקידיו בעירייה עד לקבלת הכרעה במשפט.

אלא ששמחיוף הביא חוות דעת משלו ולפיה אינו חייב לפרוש, ואף ביקש מברקת שלא לפגוע בתפקידיו ובשכרו כסגן ראש העיר. הבקשה כאמור לא נענתה בחיוב.

"פרשת הולילנד הנה קו פרשת מים וציון דרך במאבק כנגד השחיתות והפגיעה בטוהר המידות. כמי שעומד בראש המערכת העירונית מוטלת עלי החובה להוביל את העיר ירושלים ואת העירייה תוך קביעת נורמות וכללי התנהגות ויושרה אישיים ומקצועיים", כתב אז ברקת לשמחיוף.

במהלך השבועות האחרונים התלבט דרעי האם להותיר את שמחיוף כראש הרשימה אם לאו. השמועות אומרות כי אף נפגש עם יו"ר המנהלת בנוה יעקב, מיכאל מלכיאלי, והודיע לו כי נבחר לשמש כיו"ר ש"ס בירושלים, אך חזר בו לאחר מכן ומינה בכל זאת את שמחיוף לתפקיד. יודגש, כי לשמועות הללו אין כל אישור רשמי מלשכת דרעי.
אלי שמחיוף ירושלים ש''ס ברקת סגן ראש העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד