כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
שבוע לסגירת הרשימות

אחרי המחלוקת: שקד והנדל בניסיון למנוע פיצול

לאחר המחלוקת סביב דחיקתו של צבי האוזר מחוץ לרביעייה שהובילה למתיחות גדולה, ראשי מפלגות 'ימינה' ו'הרוח הציונית' נועדו ממושכות - וסיכמו להמשיך בריצה יחד לבחירות, בינתיים | שקד תמשיך בניסיון לצירוף 'הבית היהודי' לרשימה, אך עדיין תצטרך לגשר על הפערים

אחרי המחלוקת: שקד והנדל בניסיון למנוע פיצול
האוזר והנדל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראשי מפלגת 'הרוח הציונית' איילת שקד ויועז הנדל קיימו הערב (חמישי) פגישה ממושכת לגבי עתידם הפוליטית ובסופה החליטו בינתיים להמשיך יחד, אך המתיחות והמחלוקות עדיין מרחפים באוויר.

בימים האחרונים הרוחות בין הצדדים התלהטו סביב מחלוקת לגבי צירוף מפלגת 'הבית היהודי' ונציגה יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת-שמואל - אך בעיקר העובדה שהמפלגה לא עוברת באף סקר מהסקרים האחרונים, גורמת לתסכולם.

שקד, שנמצאת בקשרים טובים עם מפלגתה לשעבר, רוצה להביא את ברודני למקום ה-3 והיא חושבת שהוא יעזור לה לפנות אל הבייס בציונות הדתית. אלא שהנדל מתנגד לכך בשל דחיקה של חברו לסיעת 'דרך ארץ', צבי האוזר, אל מחוץ לרביעייה הראשונה.

סיבה נוספת להתנגדותו של הנדל היא העובדה שברודני לא פוסל הצטרפות לממשלת ימין 61 בראשותו של נתניהו - כך שהמחלוקת היא גם מהותית, הוא רוצה להמשיך בקו של "ממשלה רחבה" ושקד כנראה עדיין לא פוסלת את האפשרות לחזור למסר ממערכות הבחירות הקודמות.

בתום פגישה ממושכת הנדל ושקד סיכמו להמשיך בינתיים יחד ומשדרים "עסקים כרגיל", אלא שהאחרונה עדיין לא ויתרה על צירוף 'הבית היהודי' ותנסה לגשר בין הפערים כדי לקרוץ יותר אל הבייס.

איילת שקד יועז הנדל מפלגת הרוח הציונית בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד