כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
חשפו את מזימתו

עימות סוער בין הח"כ מהליכוד לעריקים: "אופורטוניסט וקרנף"

חבר הכנסת יואב קיש שהשתדרג בפריימריז של הליכוד והסתנן לעשירייה תקף את חברי הליכוד שעזבו לטענתו למפלגות שמאל ובהם גדעון סער, שרן השכל ומיכל שיר והתעמת עמם בטוויטר כשאלה חשפו בתגובה כי ניסה לעזוב איתם ולהקים מפלגה | קיש לסער: "גדעון, אני מבין שהצניחה העקבית בסקרים מלחיצה אותך. זו לא סיבה לשקר. קח אוויר. אתם צוללים"

עימות סוער בין הח"כ מהליכוד לעריקים: "אופורטוניסט וקרנף"
יואב קיש ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת יואב קיש שנבחר במקום השביעי ברשימת 'הליכוד' לכנסת ה-25 תקף בטוויטר את חברי הכנסת שערקו ממפלגות למפלגות שמאל. קיש כתב: "מיכל שיר מהליכוד - ליש עתיד. מתן כהנא מימינה - למחנה השמאל. גדעון סער, אלקין מהליכוד - למחנה השמאל. העיקר הכסא אין עקרונות ואין אידיאלוגיה. אופורטיוניסטים".

הללו לא נשארו חייבים ויצאו לעימות טוויטר שנמשך כמה שעות בחילופי האשמות ומתקפות. חברת הכנסת שרן השכל שעזבה גם היא את 'הליכוד' עם גדעון סער ל'תקווה חדשה' ומשם ל'מחנה הממלכתי' הגיבה ותקפה: "יואב, לי דווקא זכור הערב בו הצעת לנו, מבוהל, בפגישה מרובעת - מיד אחרי הפריימריז על ראשות הליכוד ולפני הבחירות השלישיות (!) - שנפרוש מהליכוד ונקים מפלגה חדשה. אצלי בכפר סבא, זוכר? קצת לפני שקנו אותך (בזול) בתפקיד סגן שר הבריאות. אופורטוניסט וקרנף".

יואב קיש בכנסת. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת.

קיש השיב לה: "שרן, הפוזיציה שיבשה לך את הזכרון. לא מפתיע. מי שמסוגל לקרוא לעצמו ימין ולהכתיר את השמאל והאחים המוסלמים, או שהוא שקרן, או שהוא מבולבל - תחליטי ולעניין עצמו - מעולם לא אמרתי או הצעתי שאעזוב את הליכוד. הסיפור שלך לא היה ולא נברא. בניגוד אליך אני 30 שנה בליכוד ומעולם לא חשבתי לעזוב".

סער חיזק דווקא את דברי חברת מפלגתו שרן השכל וכתב לקיש: "יואב, מה שכתבה שרן היה מדוייק. ואפילו עשה עימך חסד".

ח"כ יואב קיש הגיב לסער וכתב: "גדעון סער, שנינו יודעים שאחרי ההפסד שלך לנתניהו דיברת איתי על עזיבת הליכוד ונפנפתי אותך מכל המדרגות. מאז מידרת אותי מתהליך עזיבת הליכוד, ידעת שאני לעולם לא אעזוב. מה שלא ידעתי אז שהשנאה שלך לנתניהו תעביר אותך על דעתך ותעזוב את המחנה הלאומי לממשלת האחים המוסלמים. עצוב".

גדעון סער. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת.

עוד הוסיף: "גדעון, אני מבין שהצניחה העקבית בסקרים מלחיצה אותך. זו לא סיבה לשקר. קח אוויר. אתם צוללים".

לקטטה המילולית הפומבית הצטרפה גם חברת הכנסת לשעבר מיכל שיר שעזבה את 'הליכוד' ל'תקווה חדשה' של גדעון סער וכיום חונה ב'יש עתיד' של יאיר לפיד שכתבה לקיש: "עזוב יואב, הפריימריז נגמרו... הם כבר לא יגלו בסבב הזה את מה שבאמת עשית. חתרן בלתי נלאה."

קיש לא נשאר חייב והגיב: "האמת כואבת למיכל שיר ולשרן השכל והן ממציאות ספין. שורה תחתונה: מעולם לא אמרתי שאני רוצה לעזוב את הליכוד, להיפך - כשסער העלה זאת אמרתי שאני לעולם לא אעזוב. מאז הפסקתם לדבר על זה. לא שותפתי ב"ליל החניונים" וכמו כל הליכוד הופתעתי מהעזיבה שלכם. מבטיח לפרט הכל בפוסט. לי אין מה להסתיר".

יצוין שיואב קיש היה בעבר ממחנהו של גדעון סער בתוך הליכוד ואף שימש ראש מטה הבחירות שלו כאשר התמודד על ראשות הליכוד מול בנימין נתניהו, אולם משסער הפסיד קיבל קיש את דין התנועה וחזר למחנה נתניהו והיה מהח"כים הבולטים שלחמו מן האופוזיציה להפלת הממשלה הנוכחית וכיום נחשב לאחד מחברי הכנסת המקורבים לנתניהו - מה שכנראה סייע לו להשתדרג משמעותית מהמקום ה-21 למקום ה-7 ברשימה הנוכחית.

יואב קיש גדעון סער מפלגת הליכוד בחירות לכנסת ה-25 עימות בטוויטר מיכל שיר שרן השכל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד