כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הפוליטיקאי הישראלי הראשון

תחת ההפגזות: הח"כ הגיע במפתיע לאומן

החסידים באומן הופתעו הבוקר לראות את ח"כ ניר ברקת מגיע למתחם הציון מתפלל במקום, משוחח עמם ונפגש עם ראשי העסקנים | הח"כ נפגש עם המושל וביקש ממנו להבטיח את שלום המתפללים | במשרד החוץ ובמל"ל מותחים ביקורת חריפה על ברקת

תחת ההפגזות: הח"כ הגיע במפתיע לאומן
ניר ברקת מתפלל באומן צילום: באדיבות המצלם

לראשונה מאז פרוץ המלחמה לפני כחצי שנה, פוליטיקאי ישראלי ראשון מבקר בתוך אוקראינה המופגזת ומגיע לביקור מיוחד וחריג בציון רבי נחמן מברסלב באומן.

ניר ברקת מ'הליכוד' הגיע אמש לאוקראינה מתוך מטרה לחזק את הקהילות היהודיות במקום ונועד עם רבני אוקראינה ועסקני חסידות ברסלב.

הבוקר (שישי) הגיע חבר הכנסת ברקת לעיר אומן, שם ביקר גם בציון רבי נחמן מברסלב ונועד עם המושל הצבאי של אומן מטעם אוקראינה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ברקת אמר למושל: "חובתכם לאפשר ליהודים להגיע להתפלל באומן בראש השנה. אחרת אתם נותנים ניצחון לרוסים". ברקת מנסה לסייע לאלפי החסידים שמבקשים להגיע גם השנה לקיבוץ המסורתי בראש השנה.

במשרד החוץ ובמל"ל הזדעזעו לגלות כי ניר ברקת טס בחשאי לאוקראינה ואף תועד מתפלל באומן. בכירים במשרד החוץ ובמל"ל, שהשקיעו מאמץ רב במסע שכנוע של הציבור שלא לטוס השנה לאומן עקב המלחמה, מותחים ביקורת חריפה על ברקת ואומרים כי מדובר בצעד בלתי אחראי ופופוליסטי שלא תואם עם אף גורם רשמי.

אומן ראש השנה באומן ניר ברקת מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד