כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הפלונטר של ש"ס באלעד נמשך: צביקה כהן פרש - צוריאל קריספל מתלבט

סאגת מועמד ש"ס באלעד - מסרבת להסתיים • צביקה כהן הודיע על סירובו לרוץ לראשות העיר בשל התנגדות רבני העיר • השם המועדף כרגע על אריה דרעי הוא צוריאל קריספל • הוזמן לשיחה בלשכת היו"ר אך הוא מתלבט אם להיענות • בעיר כבר ממתינים: מה יהיה שמו של המועמד הבא בתור?

צביקה קריספל. צילום: ארכיון
צביקה קריספל. צילום: ארכיון

הסאגה לבחירת מועמד מתאים לראשות העיר אלעד מטעם סיעת ש"ס מסרבת להגיע אל סיומה הטוב, כך נראה.

במהלך השבועות האחרונים הלכה בורסת השמות וגדלה, עד כי הפכה לקרקס של ממש. נדמה כי לא היה שם של עסקן ש"סי ששמו לא הוזכר בהקשר זה.

אחד השמות היותר רציניים היה שמו של צביקה כהן, אך לפני מספר ימים הודיע כי אינו מתכוון לרוץ. היום שב על הודעתו זו בכלי התקשורת השונים.

שם נוסף שהועלה כמעט מהרגע הראשון היה שמו של ראש העיר הראשון של העיר, צוריאל קריספל, אלא שהימים חלפו, איש לא פנה אליו בהודעה, ומשכך אף לא העביר את כתובתו מירושלים לאלעד.

בדיקה חוקית העלתה כי יש אפשרות עדיין להעביר את הכתובות ובשעות אלו בודקים את האפשרות לריצתו לתפקיד.

בתחילת השבוע עלה שמו של יוסי שטרית, סגן ראש עירית ביתר עילית ואיש 'דגל התורה'. היה זה בביקורו של יו"ר ש"ס אריה דרעי אצל הגראי"ל שטיינמן שם העלה את הרעיון, אלא שהוא התנה זאת בכך ששרוליק פרוש יירד מריצה מקבילה, דבר שלא התאפשר ל'דגל התורה' להבטיח.

בשעות האחרונות נקרא קריספל אל לשכתו של דרעי במטרה לשכנעו ליטול על עצמו את התפקיד, אך נכון לשעה זו לא ברור האם ייאות קריספל להסכים לכך.

באופן רשמי לא התקבלה כל הודעה מהצדדים הנוגעים בדבר בנוגע לשמו של קריספל.
אלעד קריספל צביקה כהן ביתר עילית דגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד