כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"לאור החדשות העצובות"

מות המלכה: רשות הדואר ועובדי הרכבת ביטלו שביתות

מספר גדול של איגודי עובדים בבריטניה ביטלו שביתות מתוכננות על תנאים ושכר בעקבות מותה של המלכה בת ה-96. "אנו מביעים את תנחומינו העמוקים למשפחתה, לחבריה ולמדינה"

מות המלכה: רשות הדואר ועובדי הרכבת ביטלו שביתות
דואר בריטי צילום: Pixabay

שביתות מתוכננות של עובדי דואר ועובדי הרכבות בוטלו לאחר מותה של המלכה אליזבת השנייה. עובדי רשות הדואר המלכותי היו אמורים לקיים היום (שישי) את היום השני של שביתה בת 48 שעות בסכסוך על שכר ותנאים. "בעקבות החדשות העצובות מאוד על פטירתה של המלכה, ומתוך כבוד לשירותה למדינה ולמשפחתה, האיגוד החליט לבטל את פעולת השביתה המתוכננת מחר", כך אמר ביום חמישי דייב וורד, המזכיר הכללי של איגוד העובדים.

גם איגוד נהגי הרכבת דחה שביתה שתוכננה ל-15 בספטמבר. "לאור החדשות העצובות על מותה של המלכה אליזבת השנייה, החברה דוחה את הפעולה התעשייתית שלה ב-15 בספטמבר", נמסר מהאיגוד. "אנו מביעים את תנחומינו העמוקים למשפחתה, לחבריה ולמדינה".

בנוסף, שביתה שתוכננה בבריטניה על ידי תאגיד העובדים RMT המאגד כ-40,000 עובדים ל-15 בספטמבר ול-17 בספטמבר, הושעתה גם היא על ידי האיגוד הלאומי של עובדי הרכבות, הימאות והתחבורה.

"תאגיד RMT מצטרפת לכל האומה בלחלוק כבוד למלכה אליזבת", אמר מיק לינץ', המזכיר הכללי של RMT. "פעולת שביתת הרכבת המתוכננת ב-15 וב-17 בספטמבר מושעית. אנו מביעים את תנחומינו העמוקים למשפחתה, לחבריה ולמדינה".

המלכה, ששלטה תקופה הכי ארוכה בתולדות בריטניה, מתה בשלווה בבלמורל סקוטלנד ביום חמישי אחר הצהריים, בגיל 96.

 

דואר רכבות המלכה אליזבת מלכת אנגליה שביתת עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד