כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נפרד בדמעות

הדוב האהוב בבריטניה ספד למלכה: "תודה גברתי על הכל"

אחד מהאלפים שנפרדו מהמלכה אליזבת השנייה שהלכה לעולמה ביום חמישי האחרון, הוא דמות "ציבורית" אהודה מאד על הבריטים: הדוב פדינגטון. ציוץ מרגש שלו על המלכה זכה למיליון לייקים בטוויטר

הדוב האהוב בבריטניה ספד למלכה: "תודה גברתי על הכל"
הדוב פדינגטון צילום: אינסטגרם

דמות "ציבורית" אהודה מאד על הבריטים, הוא דוב פדינגטון, הדוב פדינגטון ספד למלכה בציוץ, "תודה לך אמא על הכול". הדוב פדינגטון הוא דמות מאד מוכרת בבריטניה, סרט קומדיה בריטי המבוסס על ספר הילדים הפופולרי "הרפתקאות הדוב פדינגטון".

אחד האיורים הכי מרגשים שתפסו את הבריטים, היה בו נראה פדינגטון צועד יד ביד עם המלכה עם הכיתוב: "עשיתי את חובתי פדינגטון, בבקשה תיקח אותי לבעלי". הציוץ קיבל מיליון לייקים.

האיור ששבר את הרשתות החברתיות באנגליה

השניים נפגשו לפני שלושה חודשים בגלל אהבתם לסנדוויצ'ים עם מרמלדה לקראת חגיגות הפלטיניום שנערכו למלכה, הדובי שתה תה עם המלכה, פגישה שריגשה את הבריטים.

הדוב והציוץ למלכה

דוב פדינגטון עשה כבוד למלכה אליזבת השנייה רק לפני ​​כמה חודשים לאחר שחיממו את לב האומה הבריטית עם מערכון מצחיק של תה אחר הצהריים בארמון בקינגהאם.

רגעים לאחר שהתפרסמה הידיעה כי הוד מלכותה מתה בגיל 96, פדינגטון הצטרף למיליוני אחרים לחלוק כבוד. בחשבון הטוויטר שלו "כתב" הדוב הודעה לבבית: "תודה גברתי, על הכול".

דוב בריטניה טוויטר מלכת אנגליה המלכה אליזבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד