ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
נציגי חברות הסלולר זומנו

מאבק 'בחדרי': העירייה קיימה דיון חירום על בעיות הקליטה

נציגי חברות הסלולר זומנו לדיון חירום בעיריית בית שמש זאת בעקבות המאבק והלחץ הציבורי אותו מוביל 'בחדרי חרדים' לשיפור הקליטה בשכונות החדשות ברמת בית שמש | הדיון התקיים ביוזמת סגן רה"ע שמעון גולדברג, בו השתתפו נציגי החברות, אדריכל העיר, צוות ההנדסה והרישוי ויתר הצוותים המקצועיים

מאבק 'בחדרי': העירייה קיימה דיון חירום על בעיות הקליטה
קליטה סלולרית צילום: שוקי לרר

אחרי ש'בחדרי חרדים' הציף את מצוקת התושבים ברמת בית שמש ד' וביתר השכונות החדשות בעיר, בעקבות קשיים דרמטיים בקליטה סלולרית בעיר, נציגי חברות הסלולר זומנו לדיון חירום בעיריית בית שמש. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בדיון שהתכנס ביום חמישי האחרון ביוזמת יו"ר אגודת ישראל בעיר סגן רה"ע ומחזיק תיק ההנדסה שמעון גולדברג, השתתפו נציגי החברות, אדריכל העיר, צוות ההנדסה והרישוי ויתר הצוותים המקצועיים.

בדיון דרש גולדברג מנציגי החברות לספק פתרונות לאלפי תושבים שמוצאים את עצמם חסרי אונים. 

דיון החירום בעירייה 

גולדברג סיפר ל'בחדרי' על המצוקה הקשה שבה נתונים חלק רחב מתושבי העיר, לדבריו "אין יום בו לא קיבלתי עשרות פניות מתושבים, בפרט תושבי השכונות החדשות, שאומרים כי הם חסרי אונים נוכח העובדה שהקליטה הסלולרית חלשה עד לא קיימת בחלק מהזמן. לא יעלה על הדעת שתושבים יצטרכו להילחם על צורך אלמנטרי כמו קליטה סלולארית, זה יכול חלילה וחס לעלות בחיים של אנשים" הזהיר גולדברג.

לדבריו, "לאור פניות התושבים פניתי לראש העיר, לחברות הסלולר ולמשרדי הממשלה בדרישה להביא פתרונות כאן ועכשיו. לא נאפשר למצב הזה להימשך בשום אופן. בישיבה שכינסתי בלשכתי בהשתתפות נציגי החברות סיכמנו על לוחות זמנים ושורה של פתרונות שגם יתנו מענה, וגם ישמרו על מצב שבו התושבים לא נפגעים מאנטנות".

גולברג סיכם: "ראש העיר ד"ר עליזה בלוך ויתר חברי המועצה מאוחדים בדרישה החד משמעית שהנושא הזה ייפתר. אני לא מתכוון להרפות מהנושא ונעדכן את התושבים בהתקדמות ההליכים, עד שכל הסוגייה הזו תיפתר במלואה".

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי במהלך הדיון עלו מספר הצעות לאור האתגר במציאת מיקומים מתאימים לאנטנות, כך שגם יהיו במיקום שנותן קליטה טובה, גם במיקום שקיימות בו תשתיות חשמל לחיבור, וגם מקום שלא קרוב למגורים, מאחר שלטענת העירייה, ישנם תושבים רבים אשר מתנגדים.

סגן ראש העיר עדכן, "יושם דגש בהקמת תורן על רחוב זכריה הנביא פינת שדרות האמוראים, על התורן ימוקמו כלל החברות, הצפי שהתורן ייתן אפקט לרמה ג ורמה ד', במקביל מקדמים אנטנות בתוך רמה ד' וגם ברמה ה'".

 

בעיות קליטה קליטה בית שמש גלישה סלולרית תושבים מאבק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד