כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

נס: הרכב התהפך, התרסק באוטובוס ואיש לא נפגע

רכב התהפך פעמיים והתנגש באוטובוס גדוש נוסעים ברחוב רבי עקיבא • רכב ברחוב אהבת שלום, פגע בשלושה רכבים - אחד מהם נחת לצד אם ותינוקה • איש לא נפגע

נס: הרכב התהפך, התרסק באוטובוס ואיש לא נפגע

נס בבני ברק: מתנדבי הצלה הוזעקו הבוקר (ה), לתאונת דרכים קשה ברחוב רבי עקיבא פינת ז'בוטינסקי בבני ברק, דיווחו על רכב שנסע במהירות והתנגש באוטובוס שהיה מלא נוסעים, התהפך פעמיים וחזר למצב ישר.

למרבה הפלא, איש כולל נוסעי הרכב, לא נפגע.

יענקי חריטן חובש ביחידת האופנועים של 'הצלה גוש דן' סיפר: "טיפלנו בנהג הרכב כבן 25 שאיבד שליטה על רכבו, פגע באוטובוס והתהפך. הנהג נפצע באורח קל בלבד". האירוע, לפחות לגבי נהג הרכב מוכיחה עד כמה חשובה חגורת הבטיחות. לולי היה הנג חגור היו התוצאות קשות ללא ספק.

בתוך חצי שעה אירע נס נוסף בעיר: רכב שיצא מחניה ברחוב אהבת שלום איבד שליטה, פגע בשלושה כלי רכב והעיף רכב שחלף בכביש על המדרכה לכיוון אמא ועגלה עם תינוק.

מתנדב 'איחוד הצלה שחש למקום דיווחו כי "נהג הרכב הצליח ברגע האחרון לעלות את בלם היד ועצר מטר מהעגלה. כל המעורבים סירבו פינוי, זה נס שלא קורה כל יום".

אולם אין זה מקרה אחרון: 20 דקות לאחר מכן, ברחוב הרב קוק בעיר, נהג משאית איבד שליטה ועלה על מדרכה. המשאית ריסקה תחנת אוטובוס. כונני איחוד הצלה שהגיעו למקום דיווחו כי בניסי ניסים שוב ב"ה ללא נפגעים.



,
רכב הצלה מדרכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד