כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מחיר מפולפל

האספנים חוגגים: שקית תה שהייתה בשימוש המלכה וגיליון חתימות

לאחר מותה של המלכה אליזבת ביום חמישי, אספנים שונים מנסים למכור כמה חפצים מוזרים במחירים מופקעים, כדי להנציח את 70 שנות שלטונה - כולל שקית תה שלכאורה הוברחה מטירת וינדזור ב-1998

האספנים חוגגים: שקית תה שהייתה בשימוש המלכה וגיליון חתימות
שקית תה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

אנשים באינטרנט מנסים למכור חפצים מוזרים במחירים מפולפלים כדי להנציח את 70 שנות שלטון המלכה כולל שקית תה שלכאורה הוברחה מטירת וינדזור ב-1998.

שקית התה, שלטענת המוכר שימשה את המלכה המנוחה לפני שהוברחה ממקום מגוריה על ידי מדביר במהלך מכת המקקים הגדולה של שנות ה-90, הופיעה למכירה באיביי תמורת 12,000 דולר.

"זהו שקית התה שאולי ראיתם ב-CNN בסוף 1998", נכתב בפרסום. "בעלים של פיסת היסטוריה, לא תסולא בפז". שקית התה מגיעה עם מה שנקרא 'תעודה מקורית' שהונפקה על ידי "המכון למצוינות בתעודות מקוריות", האומרת "שנקבע מעבר לכל ספק שההצהרות הבאות נכונות לחלוטין: מדובר בשקית תה".

כמה מכירות נוספות הוצגו ברשת אי ביי, כמו שני פסלי שעווה בגודל טבעי של הוד מלכותה - שניהם עומדים כעת על 15,900 דולר. פסלי השעווה רשומים שניהם על ידי אותו מוכר, והתיאורים טוענים שלכל דמות יש שיער אדם אמיתי, גלגלי עיניים שעוצבו על בסיס אנושי ושיניים שעוצבו באמצעות תבניות ציפוי שיניים.

קונה בר מזל יכול גם לרכוש גיליון חותמות של המלכה אליזבת השנייה משנת 1953 מסינגפור תמורת $39,888 בלבד בתוספת דמי משלוח של $288.80, מה שמביא את הסכום הכולל ליותר מ-$40,176.80.

אחד החפצים היקרים יותר שהוצג למכירה, היא קופסת אמן מכסף סטרלינג ועץ קלמנדר, שעולה 51,597 דולר וניתן לקנותה החל מיום חמישי בערב.

הקופסה המיוחדת במינה היא ככל הנראה "קופסת האמנים הגדולה ביותר שתראו אי פעם", לטענת המוכר הקופסה "נוצרה כמתנת מצגת למלכה אליזבת השנייה לרגל חתונת הכסף שלה בשנת 1977", ולמוכר "אין מושג אם היא ניתנה אי פעם למלכה הטובה שלנו מכיוון שהיא לא מגיעה עם שום ניירת".

מלכת אנגליה המלכה אליזבת תה אי ביי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד