כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הקנאים חששו מנתיחה

קרית ויז'ניץ: מרת זהרה ע"ה נמצאה ללא רוח חיים

אישה שחיה לבדה בקרית ויז'ניץ בבני ברק ועבדה כמזכירה בארגון ס.ל.ה. נפטרה בביתה, רק כעבור מספר ימים גילו כי היא לא עונה לטלפונים. הקנאים חששו לנתיחה כשלא הייתה דרישה כזאת. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

קרית ויז'ניץ: מרת זהרה ע"ה נמצאה ללא רוח חיים
נר צילום: pixabay

טרגדיה בבני ברק: אמש נמצאה ללא רוח חיים בביתה האישה מרת זוהרה קסבי ע"ה, בת 63 שהתגוררה ברחוב אהבת שלום בקרית ויז'ניץ בעיר.

לפני עשרות שנים חזרה בתשובה וניהלה אורח חיים חרדי לחלוטין. היא הייתה מקורבת לרעייתו של הגאון רבי שלמה אדלשטיין אותה החשיבה לרבנית שלה, והתייעצה עמה תמיד ואף התארחה בביתה.

לפרנסתה שימשה כמזכירה בארגון ס.ל.ה (סמינר ללימודי היהדות בבני ברק) והייתה אישה צנועה המוכרת בקרית ויז'ניץ בבני ברק.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאחר שאחותה ניסתה כמה ימים להתקשר ולא ענתה לה היא פנתה למשטרה שיבדקו מה שלום אחותה. הכוחות שהגיעו למקום פרצו לבית וגילו כי היא נפטרה ככל הנראה כבר לפני מספר ימים.

מתנדבי זק"א ת"א הוזעקו למקום וטיפלו בנפטרת ע"ה ובממצאים הרבים במקום. בעקבות הקושי לזיהוי הגופה במקום הועברה הגופה למכון לזיהוי וודאי ובזמן הקרוב היא תשוחרר לקבורה בבית העלמין ליד נתניה שם מתגוררים ילדיה.

בקווים של הקנאים התפרסמה הודעה על רצון מצד המשטרה לבצע ניתוח שלאחר המוות בנפטרת (דבר שכלל לא היה על הפרק) קבוצת קנאים התחילה להתאסף במקום ולאחר שיחה בין הגאון ר' דוד שמידל יו"ר 'אתרא קדישא' לקמב"ץ זק"א ת"א יחיאל גולדמן שהבהיר לו את דרישת המשטרה הורה הרב דוד שמידל שאין כל חשש לניתוח שלאחר המוות ואין צורך בהפגנות והוסיף כי הוא סומך על הרב יעקב ברטלר חתנו של הגאון רבי שלמה אדלשטיין ואם הוא נמצא בשטח הוא סומך עליו, וכך התבטלה ההפגנה. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

קרית ויז'ניץ נתיחה שלאחר המוות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד