כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הליכוד דורש גינוי

ליברמן באמירה חריגה: נתניהו מעליל עלילות דם כמו גבלס וסטאלין

איווט ליברמן שוב תקף את ראש האופוזיציה בעקבות פרשת יוסי כמיסה, וטען כי "אלה שיטות נתניהו, בדיוק כמו גבלס וסטאלין" | בליכוד הגיבו בזעם ודרשו גינויים מראשי גוש השמאל: "המסית הלאומי, דון ליברמן, בפאניקה חסרת מעצורים. דבריו השקריים והמקוממים הם ביזוי השואה"

ליברמן באמירה חריגה: נתניהו מעליל עלילות דם כמו גבלס וסטאלין
אביגדור ליברמן/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/מרים אלסטר, פלאש 90

זמן קצר לפני כניסתו לישיבת הממשלה, שר האוצר אביגדור ליברמן התייחס לשאלות עיתונאים על ההאשמות עוזרו לשעבר, יוסי כמיסה. ליברמן השיב: "מדובר בעלילת דם. זה מאוד מאפיין את שיטות נתניהו, בן אדם נזכר באירועים שקרו לפני 20 שנה, ומפרסם אותם חודשיים לפני בחירות. זה מאוד מאפיין את שיטות נתניהו - שיטות בדיוק כמו של גבלס וסטלין. זה להטיל אשמות הכי חריפות, הכי אבסורדיות - לחזור על זה מיליון פעמים עד שאנשים מתרגלים לאותו אבסורד".

בליכוד מיהרו להגיב לדבריו של ליברמן - והאשימו אותו בביזוי השואה: "המסית הלאומי, דון ליברמן, בפאניקה חסרת מעצורים. דבריו השקריים והמקוממים הם ביזוי השואה. אנו דורשים מראשי השמאל לפיד וגנץ לגנות מיד את ההתבטאות המזעזעת הזאת".

דקות לאחר האמירה, שר הביטחון בני גנץ גינה את דבריו: "מעריך מאוד את שר האוצר ליברמן, אך מוקיע את דבריו וההשוואה הבלתי מתקבלת על הדעת למי שביצעו את הזוועות הקשות ביותר בתולדות האנושות. גם במערכת בחירות קשה מול מי שמבקש לפגוע בממלכתיות ובמערכת המשפט, יש לשים גבולות".

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני בתגובה לדבריו החמורים של ליברמן על רה"מ לשעבר נתניהו: "מי שמנסה להפיץ חזיר ברחבי ישראל ומנבל את פיו כנגד ציבורים שונים בחברה הישראלית, לא פלא שהשואה ומרכיביה השונים לא נחשבים בעיניו לאסון שלא משווים אותו לנושאים אחרים. הגיע הזמן שיעזוב אותנו לנפשנו ולא יהיה חלק מהחיים הציבוריים של מדינת ישראל."

מתן כהנא מסר: "ההשוואה בין נתניהו לגבלס שגויה, רעה ופוגעת בחובה הקדושה לנסות ולגשר על הקרעים בחברה הישראלית. אסור להיגרר לשיח של שנאה. טוב יעשה ליברמן באם יחזור בו".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', הגיב לדבריו של ליברמן וכתב: איווט ליברמן הוא הפוליטיקאי המסוכן ביותר בישראל. פרובוקטור בריון, חסר דרך וחסר ערכים, שכבר שנים מתפקד כסוכן כאוס שמפיץ שנאה וחרמות וגורר את מדינת ישראל לתהום בשל ענייניו האישיים. עכשיו הוא גם מבזה את זכר השואה. הציבור הישראלי חייב לסלק אותו כדי להפוך את ישראל למקום טוב יותר.

אביגדור ליברמן יוסי כמיסה בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד