כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ראש השנה בגולדיס

כל הטעמים לשנה טובה ומתוקה

מארחים? מוזמנים להכיר את מגשי האירוח האקסקלוסיביים מבית גולדיס. לרגל ראש השנה: מגש אירוח חגיגי ייחודי בניחוח סימני החג

כל הטעמים לשנה טובה ומתוקה
גולדיס ראש השנה צילום: יח"צ

יומיים של חג לפנינו ובגולדיס מכינים עבורכם כל מה שצריך בשביל להנות מחג מלכותי ועשיר בניחוח יהודי. לרגל עונת החגים, משיקה גולדיס תוספות חגיגיות ומיוחדות בכל מהמחלקות: סלטים, דגים, מנות ראשונות ועיקריות, מרקים, תוספות ומאפים. גולדיס מזמינה אתכם להתרשם מהתוספות הייחודיות ומהשפע הקולינרי המוכר ולהרכיב סעודות חג עשירות ממגוון הסלטים, הדגים השונים, מנות ראשונות ומאפים, מרקים ומשלימים, מנות עיקריות, תוספות ופשטידות לצד מאכלים יהודיים מסורתיים, פינוקי פירות ופיצוחים, קינוחים ועוגות ממחלקת הבייקרי העשירה. מוזמנים להתאים מגוון משקאות ויינות ולהוסיף עיתונים וקישוטי שולחן ממחלקת ההשלמות.

לצד המגוון המוצע, מציגה גולדיס שירות ייחודי הכולל סעודות חג מושלמות בעלות כותרות שונות כדי שכל אחד בכל עדה ובכל טעם ימצא את סעודת החג שמתאימה בדיוק עבורו. 'ארוחת ליל חג של סבתא רוחלה' וארוחת חג אשכנזית, מכילים בתוכם כל טוב אמיתי בנוסח מזרח אירופה, לצד 'ארוחת ליל חג של סבתא סולטנה' וארוחת חג מזרחית מורחבת' הכוללת כל טוב נוסח עדות המזרח, בנוסף מציעים גולדיס סעודת חג חגיגית על טהרת הצמחונות לנמנעים מבשר. מערך סעודות החג כולל את כל המרכיבים לסעודה מושלמת, מפנקת וטעימה החל בלחמים מתאימים, עבור דרך מגוון סלטים, דגים לבחירה, מרקים ומשלימים וכמובן – מנות עיקריות בשריות או צמחוניות בהתאמה וכלה בקינוח מתוק לבחירתכם. סט הסעודות המוכנות כולל אף מארז חגיגי של סימני החג לפי כמות הסועדים.

מחלקה מיוחדת מבית גולדיס מיועדת עבור מאכלים יהודיים מסורתיים מלאי עסיס כקרעפלאך במילויים שונים, טשולנט עסיסי, פרווה או בשרי, קוגלים שונים, בובעס, קישקע, רגל קרושה וצוואר ממולא כמו עוד מגוון מאכלים מהמטבח היהודי.

מארחים? מוזמנים להכיר את מגשי האירוח האקסקלוסיביים מבית גולדיס. לרגל ראש השנה: מגש אירוח חגיגי ייחודי בניחוח סימני החג.

מוקד ההזמנות לראש השנה ייסגר ביום רביעי כ"ה באלול 21/09 בשעה 00:00. עבור ימי חמישי ושישי 22-23/09 ניתן להזמין עד יום שישי בשעה 07:00 או עד גמר המלאי. 

להזמנות מירושלים והסביבה וגוש דן, קפצו למעדניה, בקרו באתר שלנו:  goldys.co.ilאו חייגו: 02-5384534 / 0548420520.

גולדיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד