כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
סיפור משונה

תקלה בחניון משאירה אורחים רבים ללא רכבים זה כבר כמה ימים

כבר כמה ימים שחניון המעליות ננעל במפתיע באחת ממלונות היוקרה בעיר יפו, ומאז נותר סגור. האורחים שהגיעו עם רכבם למלון והשתמשו בשירותי ה"וולה" שהחנה את רכבם, ונשארו ללא מכונית במשך סוף השבוע | מהמלון נמסר: "האירוע נגרם כתוצאה מתקלה טכנית בלתי צפויה שאינה בשליטת המלון"

תקלה בחניון משאירה אורחים רבים ללא רכבים זה כבר כמה ימים
אילוסטרציה צילום: unsplash

חניון המעליות במלון היוקרה "דה ג'אפה" ביפו ננעל במפתיע החל משלשום (שישי) ובתוכו הרכבים של אורחי המלון.

הסיפור המשונה פורסם ב'n12' שם ציינו כי אורחי המלון נשארו ללא מכונית במשך סוף השבוע, ונכון לרגעים אלה, עדיין אין צפי לפתרון הבעיה.

אחת האורחות סיפרה: "כשבאנו לצאת אמרו לנו שהחניון החשמלי נתקע ויטפלו בזה, ושהרכב יחזור תוך כמה שעות. מפה לשם זה גלש לכל סוף השבוע, ועד עכשיו זה לא טופל ואין צפי מתי. גם לא פיצו אותנו עדיין על כל המוניות שלקחנו. זה לא מה שאתה מצפה מאחד המלונות היקרים בעיר".

ע"פ הדיווח כאמור, מסתבר שתקלה טכנית בחניון המעליות היא שנעלה כמה עשרות רכבים של האורחים, שביקשו להחנות את מכוניתם בחניון המלון. 

תגובת מלון דה ג׳אפה בתגובה לפרסום המקרה ב'חדשות 12': "חשוב להבהיר כי מדובר היה באירוע שנגרם כתוצאה מתקלה טכנית בלתי צפויה (ושאינה בשליטת המלון) בפעילות המנגנון המכני שמפעיל את אחת הקומות בחניון התת קרקעי האוטומטי במלון, אשר כתוצאה ממנה מספר רכבים נותרו תקועים בתוך החניון. במקביל לכך, הודענו לכל האורחים שרכביהם נותרו בחניון, כי המלון יממן מוניות שיסיעו אותם למחוז חפצם וכי מיד לאחר פתרון התקלה הרכבים יושבו אליהם בהקדם האפשרי באמצעות נהגים מטעמנו"

 

עוד נמסר מהמלון: "בנוסף לכך, המלון מימן את עלות ימי ההשכרה בקשר לרכבים השכורים שנותרו בחניון במסגרת תקלה מצערת זו, והכל בכדי למזער כמה שניתן את הפגיעה באורחים. אנו שבים ומצרים על התקלה ואי הנוחות שנגרמה לאורחינו, ומבטיחים לעשות כל שביכולתו על מנת שתקלות מסוג זה לא ישנו בעתיד".

 

 

 

חניון מלון תקלה אורחים רכבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד