כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מאות אלפי דונמים

בן לילה: וויליאם וקייט הפכו למיליארדרים עם תארים חדשים

הנסיך וויליאם ואשתו קייט מידלטון קודמו לתפקידי הנסיך והנסיכה מוויילס, כמו גם תארים חדשים - 'הדוכס והדוכסית מקורנוול', והרבה נדל''ן

וויליאם בביקורו בישראל
וויליאם בביקורו בישראל צילום: הדס פרוש - פלאש 90

הנסיך והנסיכה החדשים מוויילס הפכו למיליארדרים ביום שבו המלכה מתה.

מותה של הוד מלכותה ביום חמישי ה-8 בספטמבר הביא את את בנה הנסיך צ'ארלס לקבל את תפקיד המלך באופן מיידי. הוא קיבל את התואר החדש "המלך צ'ארלס השלישי". משמעות הדבר היא שתפקידו הקודם של המלך החדש התפנה, והוא הודיע ​​מאוחר יותר באותו יום, (חמישי) כי בנו ייקח את התואר. הוא גם הכריז שכלתו קייט מידלטון תהיה הנסיכה מוויילס - הפעם הראשונה שהתפקיד חוזר מאז שהנסיכה דיאנה מתה בתאונת דרכים ב-1997.

עם התארים החדשים מגיעה גם עלייה בעושר, זה לא שלזוג היה חסר מזומנים מלכתחילה. אך בני הזוג הפכו בן לילה למיליארדרים. הנסיך וויליאם כבר הוערך בעבר עם שווי של כ-50 מיליון דולר אבל כעת הוא שווה 1.1 מיליארד ליש"ט (1.3 מיליארד דולר), בגלל התארים החדשים. בני הזוג, בנוסף להיותם הנסיך והנסיכה מוויילס, הם גם הדוכס והדוכסית מקיימברידג' וקורנוול. התוספת של קורנוול פירושה שהם יורשים כמות עצומה של קרקעות ונכסים הקשורים לשמות.

לפי מקורות שונים, כיום הם מחזיקים בסביבות 128,000 דונם של קרקע המשתרעת על פני 20 מחוזות באנגליה ובוויילס - חלקים מהם כוללים את הפארק הלאומי דארטמור, כך דווח ה'דיילי סטאר'. ישנם גם יערות ונהרות רבים שבבעלותם כעת, כך שהם לא יתקשו למצוא מקום שקט ללכת אליו אם הם ירצו להתרחק מהטירוף של קבלת התארים המלכותיים החדשים.

וויליאם וקייט הנסיך וויליאם יורש העצר בריטניה המלכה אליזבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד