ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
חגגה עם שמפניה

הביעה שמחה על מות המלכה והותקפה בביצים על ידי המון זועם

סקוטים זועמים רגמו חנות עם ביצים וניפצו את השמשה, לאחר שהבעלים של חנות הדגים והצ'יפס חגגה את מותה של המלכה עם שמפניה. היא צעקה 'הלטאה ליז מתה'

הביעה שמחה על מות המלכה והותקפה בביצים על ידי המון זועם
השמשה המנופצת צילום: צילום מסך

בעלת חנות דגים וצ'יפס שחגגה את מותה של המלכה אליזבת' עם בקבוק שמפניה, וצעקה 'הלטאה ליז מתה' שילמה על כך בניפוץ חלון המסעדה שלה. תמונה מהוונדליזם פורסמה בטוויטר בסוף השבוע ובה נראית חזית החנות עם חלון מנופץ וחור באמצע.

תושבים מקומיים זועמים השחיתו את הנכס ביום חמישי בערב כשמילאו את חזית החנות בביצים וקטשופ. ג'קי פיקט, המנהלת את חנות הדגים והצ'יפס במויר אוף אורד - היילנדס בסקוטלנד הרימה לוח שעליו נכתב 'גשר לונדון נפל' עם איור של חיוך. היא גם פרסמה בפייסבוק תיעוד, שבהמשך נמחק, חוגגת בשמחה את מותה של המלכה, הדבר גרם לזעם עצום בקרב המקומיים שתקפו את גב' פיקט על חוסר כבוד למלכה המנוחה.

דובר משטרת סקוטלנד מסר: "השוטרים קיבלו דיווח על נזק לרכוש אשר על פי החשד קרה בין השעה 19:30 ביום שישי, 9 בספטמבר, ועד 10:30 בבוקר ביום שבת, 10 בספטמבר, 2022, נמשכים בירורים לבירור הנסיבות". משטרת סקוטלנד נקראה גם היא לחנות ביום חמישי בערב, לאחר שתושבים זועמים רגמו עם ביצים את החלונות.

סרטונים שהופצו ברשתות החברתיות מראים תושבים מקיפים את המסעדה ביום חמישי בערב, שם נראתה הבעלים גב' פיקט נוסעת מהאזור בליווי משטרתי בזמן שהמקומיים שורקים לה בוז על הפוסט חסר הבושה שלה בפייסבוק. חברותה של גב' פיקט בפדרציה הלאומית של הדגים הבריטית בוטלה.

בהצהרה מטעם הפדרציה נאמר: "נודע לנו על הפוסטים במדיה החברתית שפרסם אחד החברים שלנו, הם בטעם רע מאוד ובאופן מוחלט נגד כל הערכים שהארגון והתעשייה שלנו יקרים להם. דיברנו על זה וקיבלנו את ההחלטה לבטל את החברות של בעלת העסק הזה, ואנו נכתוב להם ונבקש מהם להסיר את כל ההתאגדות שלהם מהמדיה החברתית ומהאתרים שלהם הנוגעים אלינו".

שמשה סקוטלנד בריטניה המלכה אליזבת שמפניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד