כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"אני נשאר אתכם יקיריי"

כוכב הרשת הימני קיבל הצעות פוליטיות וסירב

התסריטאי מני אסייג שמזוהה כאיש ימין מובהק מתומכי נתניהו, מספר כי קיבל הצעה לשריון בליכוד וגם במקביל הצעה לשמש מס' 2 במפלגת נעם, אולם בחר לוותר ולהשפיע דרך הרשתות החברתיות

כוכב הרשת הימני קיבל הצעות פוליטיות וסירב
מני אסייג צילום: מתוך פייסבוק

כוכב הרשת הימני, מני אסייג חשף בשעות האחרונות בדף הפייסבוק שלו כי קיבל הצעות לשריון בליכוד ולמספר 2 במפלגת 'נעם' של אבי מעוז.

בפוסט בפייסבוק סיפר אסייג, תסריטאי ויוצר הסדרות המפורסמות והמצליחות שנות ה-80 ושנות ה-90, "טוב חברים יקרים עניין חשוב: לפני כמה חודשים הגיע אליי מסר שאילו רק אביע רצון אני אהיה ברשימת הליכוד. מאוד מחמיא אבל רצון אין".

אסייג סיפר: "לפני שבועיים פנה אליי חה״כ אבי מעוז היקר ממפלגת נעם החשובה והציע לי את המקום השני ברשימה, התחלתי להרהר בזה, ובעוד אני שוקל את העניין, הגיע אליי מסר ממקור הכי אמין שאני ברשימת המועמדים לשריון בליכוד. התייעצתי עם המשפחה ועם רבנים חשובים, והתייעצתי גם אתכם. וכמובן עם עצמי".

אסייג. (מתוך פייסבוק)

לדבריו, "ההחלטה שהתקבלה: אני נשאר אתכם יקיריי, להשפיע מכאן בכוח שיש לי ברשתות בכדי להחזיר את הימין לשלטון במדינת היהודים. על אף הפופולריות והאהדה במחנה, אני לא אקח עליי את הסיכון לשרוף קולות ימין. חלילה".

"ואני פונה מכאן לראש הממשלה לעתיד נתניהו (בע״ה) ולסמוטריץ׳ ובן גביר היקרים: אחד מכם חייב לשריין מקום מכובד וריאלי לאבי מעוז!!! הקול של נעם הוא סופר חשוב בעידן הנוכחי וחייב להישמע! המאבק על הזהות היהודית ומתקפת הפרוגרס שאנחנו חווים כאן, מחייב את הכוח של נעם! ויש לה כוח! כוח שאסור לכם להתעלם ממנו כי אחרת גם לכם יהיה חלק בבזבוז ואיבוד קולות חלילה וחס".

"אני משחרר את עצמי מהלבטים וההתחבטויות, ומעביר אותם אליכם בתקווה שתחליטו נכון לטובת עם ישראל. בלי אגו ובלי שטויות! רק טובת המדינה היהודית. תודה לכם חברים ועוקבים יקרים שעזרתם לי להחליט. בשם השם נעשה ונצליח אמן". כך מני אסייג.

שריון מפלגת הליכוד בחירות לכנסת ה-25 אבי מעוז מפלגת נעם מני אסייג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד