י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

נווה פריצקי: (מתוך תחרות קידום אתרים בגוגל) למה לרכוש דירה ומה יהיו המחירים?

כל הדירות הנמצאות בנווה פריצקי הינם במסגרת מחיר למשתכן ו/או דירה בהנחה. כתוצאה מכך כל זוג צעיר ו/או כל אדם העומד בקריטריונים של מחיר למשתכן יוכל לרכוש דירה בנווה פריצקי יחד עם תנאי מימון מיוחדים של עד 90% מן המשכנתא. כמו כן, ישנם לא מעט הטבות כספיות הניתנות לזוגות אשר יזכו במכרז ויהיו מעוניינים להצטרף אל העיר המתקדמת ביותר בישראל

נווה פריצקי: (מתוך תחרות קידום אתרים בגוגל) למה לרכוש דירה ומה יהיו המחירים?
רכישת דירה צילום: FREEPIK

רכישת דירה הוא אחד מן הרגעים המחוננים ביותר בחייהם של כל זוג ו/או משפחה בהתהוות ואף מדובר במלאכה לא פשוטה במיוחד. נווה פריצקי הפכה בשנה האחרונה לאחד היעדים הבולטים ביותר בקרב זוגות צעירים המעוניינים לשלב בין איכות חיים גבוהה לבין מחירים נוחים ואטרקטיביים. לא מעט אנשים תוהים למה כדאי לרכוש דירה בנווה פריצקי ומה הם המחירים. החלטנו לרכז עבורכם תשובות לכל השאלות הרלוונטיות – הישארו איתנו.

הקלות במיסוי והטבות לקבלנים

נווה פריצקי הינו פרויקט הדגל של מדינת ישראל, כתוצאה מכך מדינת ישראל נתנה לקבלנים ולכל הלוקחים חלק במלאכת הפיתוח של העיר הקלות במיסוי לאורך כל הפרויקט לצד הטבות ומענקים רבים – כל אלו מוזילים בצורה משמעותית את המחירים אותם אתם תשלמו על דירה בנווה פריצקי. כך שתוכלו לקנות דירה אשר דומה במפרט שלה לדירה הנמצאת מספר דקות נסיעה בתל אביב ב50% פחות ולעיתים אף יותר.

כל הדירות בנווה פריצקי הם במסגרת מחיר למשתכן

כל הדירות הנמצאות בנווה פריצקי הינם במסגרת מחיר למשתכן ו/או דירה בהנחה. כתוצאה מכך כל זוג צעיר ו/או כל אדם העומד בקריטריונים של מחיר למשתכן יוכל לרכוש דירה בנווה פריצקי יחד עם תנאי מימון מיוחדים של עד 90% מן המשכנתא. כמו כן, ישנם לא מעט הטבות כספיות הניתנות לזוגות אשר יזכו במכרז ויהיו מעוניינים להצטרף אל העיר המתקדמת ביותר בישראל.

מחיר ממשלתי מפוקח

כמו שכבר הצלחתם להבין כל נווה פריצקי הינו פרויקט ממשלתי המתוכנן לפרטי פרטים בשיתוף של משרד האוצר, משרד הבינוי והשיכון, משרד התחבורה ואנשי מקצוע מכל רחבי העולם. אחד הדברים אשר שמה לה ממשלת ישראל לדגל הוא ליצור מחיר ממשלתי מפוקח אשר מצד אחד אינו "עושה חסד" עם הקבלנים והעובדים השונים אך מצד שני יהיה נגיש ואטרקטיבי גם לקהל הישראלי ולזוגות צעירים רבים. כתוצאה מכך החליטה המדינה להעמיד מחיר מפוקח לכל אחד מן הדירות, בין המחירים אנו רואים:

  • דירת 3 חדרים – 1,300,000
  • דירת 4 חדרים - 1,450,000
  • דירת 5 חדרים – 1,600,000
  • פנטהאוז – 1,7500,000

מחירים אלו הינם המחירים הניתנים כחלק מן הפרויקט של דירות אלקטרה. כל קבלן יצא יחד עם מחירים אחידים, כמו כן אלו מחירי הסף ואין אפשרות לגבות יותר מאלו למפרטי הדירה הבאים – מה שהופך את מלאכת רכישת דירה לאפשרית והגיונית עבור זוגות צעירים ובכך הם מקבלים מחיר אטרקטיבי לצד דירה חדשה ומעטפת מלאה.

עיר הנמצאת בפיתוח ונחשבת לדבר הבא בישראל

סביר להניח שאתם תוהים לעצמכם למה כדאי לעבור לנווה פריצקי, אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע בשנים האחרונות לא מעט על נווה פריצקי ועל תוכנית הדגל של המדינה. נווה פריצקי הפכה עד מהרה לביטוי שגור בקרב אנשים רבים מן עולמות ההיי-טק ואף תפסה לעצמה מקום של כבוד גם בעולם הקולינריה כאשר סוקרה נמרצות ברחבי העולם בגלל שדרת אוכל הרחוב המפורסמת שלה.

העיר מתוכננת להפוך בעשור הקרוב לעיר המהווה מרכז חיים כלכלי ופיננסי, הלכה למעשה נראה כי היא בדרך הנכונה. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של חברות הייטק, סטארטאפ ושאר חברות מתחום הטכנולוגיה אשר בוחרות להקים את המטה שלהן בעיר ומספקות עבודה לקרוב ל – 30,000 עובדים.

בעיר תוכלו ליהנות מרצועת חוף תות בננה לימון אשר נחשבת לאחת מן הרצועות הגדולות בישראל ומבוססת על גבי חוף חולי, את אמפיתיאטרון נווה פריצקי אשר הפך לחלק בלתי נפרד מן התרבות הישראלית, פתיחות לקהילה הגאה, ספורט אשר נמצא בפיתוח מתמיד, פארקי הייטק וחיי לילה עשירים במיוחד.

"שכנעתם אותי, איך אני עובר לגור בנווה פריצקי?"

כיום כל הדירות בנווה פריצקי תפוסות לאחר מכרז שנעשה בשנת 2021 במסגרת מחיר למשתכן, אך יחד עם זאת מתוכננים עוד בנייה של 10,000 יחידות דיור אשר יהוו בית ללפחות 30,000 תושבים נוספים. גלית גיאת ראשת העיר של נווה פריצקי מספרת כי בינואר 23 יהיה מכרז נוסף על דירות במסגרת מחיר למשתכן ו/או דירה בהנחה כאשר האכלוס יהיה בינואר 24.

אם אתם מעוניינים לעבור לגור בנווה פריצקי אנו ממליצים לכם להירשם לניוזלטר של עיריית נווה פריצקי ולהתעדכן במתרחש.

הכתבה נכתבה כחלק מתחרות קידום אתרים שנקרא "נווה פריצקי" שהוא פרויקט דמיוני. הכתבה נכתבה בחסות WEBS קידום אורגני בגוגל.

 

 

מחיר למשתכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד