י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ברקע מצבו העגום בסקרים

ליברמן הציג רשימה: מי נדחק ומי קודם

שר האוצר אביגדור ליברמן הציג הערב את רשימת מפלגתו לכנסת ה-25 ויש בה שינויים קלים. במקום הרביעי שיבץ דמות חדשה - אישה ביטחוניסטית, ואילו יו"ר ועדת הכספים הפופולרי נדחק למקום בלתי ריאלי בסקרים 

ליברמן הציג רשימה: מי נדחק ומי קודם
ליברמן, פורר וסובה צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בכנס השקת הקמפיין של 'ישראל ביתנו' הציג הערב (שני) יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן את רשימת המפלגה לכנסת ה-25, חברי כנסת מכהנים נדחקו, כשגם הבולטים שבהם נשארו במקומות לא ריאליים, ומסתמן כי את הכנסת הבאה הם יראו כנראה דרך ערוץ 'כנסת'.

להלן הרכב הרשימה שהוצגה הערב: 1. אביגדור ליברמן, 2. עודד פורר, 3. יבגני סובה, 4. שרון ניר (דמות חדשה), 5. יוליה מלינובסקי, 6. חאמד עמאר, 7. אלכס קושניר, 8 בתיה כהנא דרור, 9. יוסי שיין, 10. לימור מגן תלם.

אלכס קושניר. צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת.

כולם מכהנים כיום בכנסת מלבד שתיים: שרון ניר ובתיה כהנא דרור. במקום ח"כ לשעבר אלי אבידר שפרש מ'ישראל ביתנו' והקים מפלגה משל עצמו, שילב ליברמן במקום הרביעי את שרון ניר, תא"ל במיל', לשעבר יועצת הרמטכ"ל, חבר הכנסת אלכס קושניר, המכהן כיו"ר ועדת הכספים של הכנסת, מהבולטים והפעלתנים במפלגה, לא קודם ברשימה ונשאר במקום ה-7 הלא ריאלי לפי כל הסקרים.

בתחתית הרשימה דחק ליברמן חברי כנסת מכהנים כמו יוסי שיין, לימור מגן תלם, אלינה ברדץ' - יאלוב ואת שרון רופא אופיר וקידם במקומם למקום שמונה את בתיה כהנא דרור, פעילה שמרבה לתקוף את הציבור החרדי בענייני הדת.

בחירות לכנסת ה-25 אביגדור ליברמן אלכס קושניר ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד