ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
יוכרז 'ביטול מלאכה'

בריטניה תיסגר למסחר ובילוי ביום הלווית המלכה אליזבת

עסקים ברחבי בריטניה אמורים לסגור את שעריהם ב-19 בספטמבר | רשתות המזון הענקיות הודיעו שכל הסופרמרקטים ייסגרו | פריימרק גם היא אישרה שכל 191 החנויות שלה ייסגרו מתוך כבוד למלכה וכדי לאפשר לצוות לצפות בהלוויה

הלווית המלכה בסקוטלנד
הלווית המלכה בסקוטלנד צילום: The Royal family

הסופרמרקטים של בריטניה אמורים להיסגר לקראת ההלוויה של המלכה ביום שני הבא מתוך כבוד למלכה המנוחה. כמה מהרשתות הגדולות בבריטניה הודיעו כי ייסגרו את שעריהן למשך כל היום ב-19 בספטמבר, כאשר המדינה תעצור מלכת כדי להנציח את הוד מלכותה.

רשתות מזון ענקיות כמו 'טסקו' ו'סיינסבריס' ו'אסדה' אישרו כולן שהן לא ייפתחו כלל ביום הלוויה. סיינסבריס גם הודיעה כי חנויות הנוחות ותחנות הדלק שלה יהיו פתוחות רק מ-17:00 עד 22:00 באותו יום. 'טסקו' הודיעה שהחנויות הגדולות שלה יהיו סגורות כל היום והיא לא תיקח הזמנות מקוונות, חנויות האקספרס שלה יישארו סגורות עד השעה 17:00.

באותו יום ייסגרו בתי ספר ברחבי בריטניה, ויתנו לילדים הזדמנות לצפות בהלוויה של הוד מלכותה בטלוויזיה. המוזיאונים ברחבי הבירה ייסגרו, המוזיאון הבריטי, המוזיאון להיסטוריה של הטבע והגלריה הלאומית יסגרו כולם את דלתותיהם.

רשות הדואר 'רויאל מייל' המלכותית הודיעה כי לא תבצע משלוחים ביום הלוויה. ענקית הבגדים פרימרק אישרה שכל 191 החנויות שלה ייסגרו מתוך כבוד למלכה המנוחה. ענקית רשת 'עשה זאת בעצמך' B&Q הודיעה שהיא תסגור את כל החנויות שלה ותשהה את האיסוף והמשלוחים עד הבית ביום שני ה-19 בספטמבר - יום הלווייתה של המלכה אליזבת.

מלכת אנגליה המלכה אליזבת לוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד