כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
תחת כיבוש רוסי

אזרח ישראלי נתפס באומן עם דרכון אוקראיני מזויף

שירות ההגירה הממלכתי של אוקראינה הודיע באתר הרשמי שלו, אזרח ישראלי נתפס באומן עם דרכון מזויף של אזרח אוקראיני. האיש הזר הציג דרכון של אזרח אוקראינה ואישור שהייה זמני לשוטרי ההגירה לצורך אימות. האזרח הישראלי הגיע לאוקראינה כדי להשתתף בפעילות עמותה מקומית

אזרח ישראלי נתפס באומן עם דרכון אוקראיני מזויף
דרכון: אילוסטרציה צילום: Pixabay

עובדי מחלקת משרד הפנים של מחוז צ'רקאס שם נמצאת העיר אומן, יחד עם גורמי אכיפת החוק, גילו אזרח ישראלי בן 50 עם דרכון מזויף של אזרח אוקראיני, הישראלי הציג דרכון של אזרח אוקראינה ואישור שהייה זמני לשוטרי ההגירה לצורך אימות.

על פי הדיווח באתר הרשמי של רשות ההגירה האוקראיני, האזרח הישראלי הגיע לאוקראינה כדי להשתתף בפעילות עמותה שהביאה מתנדבים לפעילות באומן, הוא קיבל אישור שהייה זמני באוקראינה, לאחר שהונפק לו אישור למשך שנה.

אך במהלך בדיקה משטרתית התגלה כי הדרכון שייך לאזרח אוקראינה, על פי הסדרה והמספר שצוין בדרכון, הוא הונפק באזור דונייצק במזרח אוקראינה שנמצא תחת כיבוש רוסי ונחשב לאבוד, כך על פי מאגרי המידע של משטרת ההגירה. על פי המשטרה, בשל זיוף המסמכים והשימוש בהם, "גורמי אכיפת החוק חוקרים את מכלול הנסיבות ושוקלים אם לפתוח בהליך פלילי", לא דווח איך הדרכון הגיע לאותו ישראלי.

מלחמת אוקראינה רוסיה רוסיה דרכון מזויף משטרת ההגירה אומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד