כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"הגיעה העת לשים סוף לפארסה"

כך מתכוון סמוטריץ' לסכל את כניסתו של מנסור עבאס לכנסת

למרות שהוא כבר מכהן כחבר כנסת לאחר שנעשה ניסיון לפסול אותו בבחירות הקודמות, ח"כ סמוטריץ' לא מרים ידיים ומנסה שוב לפסול את התמודדות מפלגת רע"מ ומנסור עבאס. בכוונתו לפנות לוועדת הבחירות ולדרוש את פסילתו. מעניין יהיה לגלות אם גם הליכוד ושקד יצטרפו לבקשה

כך מתכוון סמוטריץ' לסכל את כניסתו של מנסור עבאס לכנסת
עבאס, סמוטריץ, בן גביר צילום: הדס פרוש\אוליבר פיטוסי - פלאש 90

יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' ומפלגתו צפויים לפנות לוועדת הבחירות המרכזית בדרישה לפסול את רע"מ מהתמודדות לכנסת. סמוטריץ' זכור כמי שנלחם בבחירות הקודמות וסיכל במו ידיו הקמת ממשלת ימין בראשות בנימין נתניהו בהישענות על רע"מ ובעצם גרם לכך שנתניהו הוגלה מלשכת ראש הממשלה לאופוזיציה. כך מפרסם העיתון 'ישראל היום'.

סמוטריץ' אומר לכתב הפוליטי של העיתון אמיר אטינגר: "אחרי שנה של ממשלת בלהות, שהיתה תלויה בתומכי טרור של מפלגת התנועה האסלאמית, הגיעה העת לשים סוף לפארסה. רע"מ הוכיחה בשנה האחרונה באינסוף התבטאויות ומעשים שנאמנותה אינה לישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, אלא לגרועים שבאויבינו".

לדבריו, "מדינה חפצת חיים לא יכולה לאפשר למפלגת אחות של חמאס מקום בפרלמנט שלה. בשנה האחרונה הובלנו את המערכה נגד האיוולת של הקמת ממשלה עם תומכי טרור, ואנחנו נמשיך ונילחם למען מדינת ישראל ולמען זהותה כיהודית ודמוקרטית".

כעת נותר להמתין ולגלות האם מפלגת 'הליכוד', שנמנעה בהצבעה על פסילת רע"מ במערכת הבחירות הקודמת, תתמוך הפעם בבקשת הפסילה של סמוטריץ', וכן האם איילת שקד, שעדיין יושבת בממשלה לצד רע"מ והצהירה כי היא חוזרת לגוש הימין, תתמוך בבקשת הפסילה שלה. 

מנסור עבאס בצלאל סמוטריץ בחירות לכנסת ה-25 עתירה לוועדת הבחירות פסילת חבר כנסת מהתמודדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד