כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חרף ההתנגדויות מבית

אחרי הפרידה מהנדל: שקד והבית היהודי חתמו על ריצה משותפת

לאחר פירוק השותפות עם יועז הנדל ברשימת "הרוח הציונית", שרת הפנים איילת שקד חתמה הבוקר על הסכם ריצה משותפת עם הבית היהודי | ההסכם יובא לאישור מרכז הבית היהודי, כבר ביממה הקרובה | במסגרת ההסכם, הרשימה תרוץ במשותף תחת השם 'הבית היהודי' עם האות ב'.

אחרי הפרידה מהנדל: שקד והבית היהודי חתמו על ריצה משותפת
הבית היהודי צילום: דוברות

רק ביום ראשון נפרדה איילת שקד מהשותפות עם יועז הנדל במסגרת ׳הרוח הציוניות׳, הלילה חתמה שקד על ריצה משותפת עם ׳הבית היהודי׳ לקראת הגשת הרשימות בעוד שלושה ימים.

הסכם הריצה המשותף בין שקד לבית היהודי נתקל תחילה בבעיות, מאחר והוא לא קיבל את האישור הדרוש של מזכירות הבית היהודי, אך הלילה הצליח יו״ר המפלגה יוסי ברודני להביא לאישור ונחתם ההסכם.

לפי ההסכם, מקומות 1,3,5 יהיו לנציגיה של איילת שקד, ומקומות 2,4,7 יהיו לנציגי הבית היהודי שם יקיימו קמפיין משותף ב 49 הימים שנותרו עד לבחירות.

ההסכם עדיין דרוש לקבל את אישור מרכז הבית היהודי שם יש לא מעט מתנגדים, ההסכם יובא לאישור ביממה הקרובה, שקד תמתין בדריכות לראות כיצד תושלם ההצבעה.

איילת שקד אמרה: ״אני שמחה שהצלחנו לבנות מחדש בית לציונות הדתית ולימין האחראי בישראל. נפעל יחד להקמה של ממשלה רחבה ימנית ויציבה״

יוסי ברודני מסר: אני מברך את שרת הפנים איילת שקד על הדחיפה לשותפות הזו. ההסכם שנחתם הוא יציאה לדרך חדשה עבור הציבור הדתי לאומי והימין בישראל״.

איילת שקד יוסי ברודני הבית היהודי בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד