ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

רק בת"א: צבעו מעבר חציה מתחת לרכב ונתנו דו"ח

מור כהן החנתה בלילה ליד מדרכה בצבע כחול לבן, ובבוקר גילתה דו"ח בגין חנייה סמוך למעבר חצייה • להפתעתה גילתה: הוא נצבע בלילה סביב המכונית • ואיך זה נגמר?

רק בת"א: צבעו מעבר חציה מתחת לרכב ונתנו דו"ח
Mor Cohen



כל מי שניסה אי פעם למצוא חניה בת"א יודע שמדובר במשימה מתישה, מרגיזה ולפעמים אף בלתי אפשרית. לפעמים זה גורם לתושבים להחנות במקומות אסורים שגוררים קנסות, אך מסתבר שגם חניה במקום חוקי לא מבטיחה שלא תחטפו קנס.

זה מה שקרה השבוע למור כהן. כהן החנתה את רכבה בלילה ליד מדרכה בצבע כחול לבן, הציבה תו חנייה אזורי בחלון על פי חוק, והשאירה את הרכב שם במהלך הלילה. בבוקר כשחזרה לרכבה הופתעה לגלות כי על שמשת המכונית הונח דו"ח בסך 250 שקל בגין חנייה בסמוך למעבר חצייה.

תחילה מור כעסה על עצמה מור כיוון שהאמינה שהטעות היא שלה, אך כשבחנה את מעבר החצייה, גילתה להפתעה כי הוא נצבע במהלך הלילה סביב המכונית. מור צילמה את מעבר החצייה ומיהרה לפנות לעיריית ת"א בכדי להגיש ערעור, אך לטענתה התייחסו אליה בקרירות וזלזול ואף המליצו לה לוותר על הערעור כי "העבירה צולמה".

מור החליטה לא לוותר והעבירה את המקרה לרשת החברתית. היא פירסמה בפייסבוק את המקרה, בצירוף תמונות שמציגות בבירור כי הייתה מכונית שעמדה במקום בו נצבע מעבר החצייה וכי הצבעים נאלצו לצבוע סביב המכונית.

מור טוענת כי שכנה ועובדי חנויות ברחוב ראו את מלאכת הצביעה במהלך הלילה, והם טענו כי הצבעים נכנסו מתחת לרכב בכדי לצבוע באזורים שלא הגיעו אליהם.

מור קיוותה שהמקרה שלה יזכה לתשומת לב ברשתות החברתיות, כמו בסיפור של הילה בן ברוך שבו צבעים של העירייה הפכו חנייה רגילה לחניית נכים בזמן שרכבה עמד במקום, ועיריית תל אביב נאלצה לבטל את הדו"ח שניתן לה.

מעיריית תל אביב נמסר ל'גלובס': "העירייה מצרה על המקרה והדו"ח בוטל. בכל מקרה, העירייה תחייב את הקבלן, אשר פעל בניגוד להנחיות העירייה, לדאוג לתיקון הנזקים שנגרמו לרכב כתוצאה מהצביעה".

זירת החניה וצבע שהותז על הרכב • צילום: Mor Cohen‎‏ בפייסבוק









חנייה תל אביב מכונית רכב מעבר חציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד