ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

והיית אך שמח - במלונות הכי אטרקטיביים!

מחפשים היכן לנפוש בימי חג הסוכות? פורטל הנופש 'בין הזמנים' עם שתי הצעות אטרקטיביות ומוצלחות במיוחד • ויש גם קופונים • אינפורמטיבי

והיית אך שמח - במלונות הכי אטרקטיביים!



פורטל הנופש "בין הזמנים" מציג שתי הצעות אטרקטיביות במיוחד לחופשת סוכות מושלמת שתנסך בכם כוחות רעננים לכל השנה.

חג הסוכות הינו, ללא ספק, אחד העיתויים היותר עמוסים בלוח הזמנים של כל משפחה שומרת מצוות ממוצעת. בניית הסוכה, רשימת הקניות הבלתי נגמרת, הררי הבישולים, כמו גם אירוח בני המשפחה והידידים, סוחפים את כל בני המשפחה לקלחת שמחה, רועשת, וכמובן – מעייפת. חולמים על חג סוכות שלוו ורגוע בו תוכלו לנוח ברגיעה, לקרוא ספר טוב, וליהנות מחוויה משפחתית מדהימה ומלכדת, כמו שמזמן לא חוויתם? זה הזמן לצאת לחופש!

סוכות ברוח אחרת במלון הבוטיק עטרה בצפת

מלון הבוטיק עטרה, תחת הכשרות המהודרת של הרב מרדכי ביסטריצקי שליט"א, הינו מלון קטן ויוקרתי במיוחד, המזמין אתכם לחגוג את חג הסוכות באווירת הקדושה של צפת, בסמוך לעיר העתיקה, לבתי הכנסת הוותיקים ולקברות הצדיקים הממוקמים בעיר. במלון שתים עשרה סוויטות יוקרה, המציעות לנופשים חופשה איכותית בהווי ייחודי ובתנאים מפנקים בסטנדרט שטרם פגשתם. לבחירתכם, סוויטה נשיאותית אלגנטית ומפוארת, שלוש סוויטות דלקס יוקרתיות המיועדות לאירוח זוגי או משפחתי, ושמונה סוויטות זוגיות מהודרות. הסוויטות מרוהטות בפאר רב, וכוללות ג'קוזי רחב ידיים, חלל שינה עם מיטות מעוצבות, חדר רחצה מפנק ומטבחון מאובזר קומפלט בו תוכלו לנהל באופן עצמאי את כל הקשור לפן הגסטרונומי של החופשה. להשלמת החוויה, תוכלו להזמין היישר אל הסוויטה מבחר טיפולי ספא מפנקים לתענוג מושלם.

קישורים:
אתר בין הזמנים
מלון עטרה - צפת
קופון משתלם למלון כינר הגליל
צימרים עם סוכות

חולמים על חופשת סוכות משפחתית ויוקרתית בצפת הקסומה? לנוחיותכם, תוכלו לשכור מספר סוויטות בהתאם להרכב המשפחתי, ולהזמין סוכה פרטית בצמוד לחלק מהחדרים. ומה בנוגע לתעסוקה לצעירי הצאן והמבוגרים? מעבר לגבולות מלון הבוטיק מחכה לכם צפת האמתית, עם אין סוף חוויות מדהימות שיהפכו את חופשתכם לבלתי נשכחת. סמטאות אפופות סוד, נופים מפעימים, מסלולי טבע ואטרקציות בסביבה, וכמובן – תפילות בקברות הצדיקים ובבתי הכנסת העתיקים שבעיר, אשר יוסיפו לחופשתכם מימד רוחני שאין שני לו.
ובשמחת בית השואבה בצפת כבר הייתם?



סוכות על הכינרת במלון כינר גליל

מלון כינר גליל, הזוכה לפופולאריות רבה בקרב ציבור שומרי התורה והמצוות, מזמין אתכם לחגוג את חג הסוכות במרחק נגיעה מהכינרת, עם הווי עשיר, תפריט גורמה חגיגי, ותכניה מדהימה שלא תותיר אתכם משועממים לרגע. שיעורים למבוגרים ושיחות תורניות, הרצאות מקצועיות, מופעי זמר חסידיים בהשתתפות זמרים מן השורה הראשונה, מקהלת "ידידים", מופעי קסמים, בלונים ובובות לילדים, מתקני ענק להנאת הילדים ובני הנוער, טיול משפחות בהדרכה מקצועית, בריכה צמודה, חוף רחצה פעיל, סאונה, ג'קוזי, חדר כושר, מגרשי התעמלות, ועוד שלל אטרקציות שיהפכו את חג הסוכות הקרוב לחוויה בלתי נשכחת. וכמובן, המלון מהווה נקודת יציאה נוחה לאטרקציות האין סופיות הממתינות לכם באזור הצפון, כשאורחי המלון זכאים להנחות מיוחדות באטרקציות רבות באזור.

שימו לב! בהזמנת שני לילות ומעלה דרך אתר "בין הזמנים", קבלו שני כרטיסי כניסה חינם למבוגרים למפעל השוקולד דה קרינה או למרכז המבקרים של יקבי רמת הגולן!

לנוחיותכם המושלמת! אם חשוב לכם להחזיק בסוכה פרטית משלכם גם כאשר אתם מחוץ לבית, בכינר גליל, זה בהחלט אפשרי. לנוחיותכם, ניתן להזמין סוכה פרטית בעלות של 600 ₪ בלבד.

מבצע אטרקטיבי למשפחות! בהזמנת נופש משפחתי, ילד שני ומעלה בחדר הורים – חינם!

אז השאירו את קרשי הסוכה במחסן, והטמינו את הסירים במעמקי הארון. העמיסו מזוודות, הכתיפו תרמילים וצאו לחגוג את חג הסוכות מתוך הרחבת הדעת ושמחה אמתית.

והיית אך שמח? השנה – יותר מתמיד!
גליל נופש כנרת צימר בין הזמנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד