כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בור כלכלי

דרך חדשה: בעלי החוב שמחקו חובות אדירים

השפעת חובות כספיים על בעלי חוב היא הרסנית ביותר. כך במקצועיות ובמיומנות הצלחנו לחלץ את לקוחותינו מבור של חובות עצומים ולהוציאם לדרך חיים חדשה לחלוטין

דרך חדשה: בעלי החוב שמחקו חובות אדירים
חובות צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מבלי שנכביר במילים להלן כמה דוגמאות ששינו את חיי הלקוחות החייבים מקצה לקצה.

עם פנייתו של הלקוח למשרדנו, עו"ד אופיר ביידה חן ושות', הבנו שמדובר במקרה לא קל. חייו של הלקוח  התהפכו במאה שמונים מעלות בשל חובות שתפחו לממדים עצומים ועמדו על 1,600,000 ש"ח. משרדנו קיבל לידיו את התיק ומייד החל לפעול למחיקת החובות. בסדרת פגישות עם הלקוח שנועדו להבין את המצב לאשורו ולגבש תוכנית סיוע כלכלי בתוך פרק זמן סביר תוך דין ודברים עם כל בעלי העניין הקשורים בחוב האדיר. בתוך חודש הצלחנו להפחית משמעותית את גובה החוב מ־1,600,000 עד ל־180,000 ש"ח.

נקלעתם לחובות? לחצו כאן לחיוג או חייגו: 072-395-2431

ללא הליך של חדלות פירעון, ובהמשך הצלחנו להגיע עם כל בעלי העניין להסדר תשלומים נוח ושפוי למחיקת החוב.

לא נכנעים

מקרה נוסף שמשרדנו, עו"ד אופיר ביידה חן ושות', אימץ לטיפול היה של לקוח שאיבד את כל נכסיו והביא לפתחנו חוב עצום של כ־750,000 ש"ח. ביצענו סקירה מהירה ומקיפה של תמונת המצב ובהליך זריז ומהיר הבאנו לידי הסרת העיקולים והפחתה של ממש בהיקף החוב שהסתכם לבסוף ב־120,000 ש"ח ולהסדר תשלומים נוח ושפוי למחיקת החוב.

צוות המשרד עו"ד אופיר ביידה חן ושות'טיפל בתיק מצער נוסף של לקוח שנקלע לחובות כבדים עקב סגירת העסק לאחר תקופת הקורונה. המקרה הפך את חייו. במסירות ונאמנות פעל הצוות והפחית חוב עתק שעמד על 364,000 ש"ח ל־120.000 ש"ח. את הלקוח הוצאנו לדרך חדשה, לא לפני שסיפקנו לו את הכלים הפיננסיים הדרושים להימנע מצבירת חובות בעתיד, ללא הליך חדלות פירעון.

ללא ויתור על הנכס: כך מחק החייב מיליון ש"ח של חובות

לקוח משרדנו, עו"ד אופיר ביידה חן ושות', אשר נקלע לחובות כבדים פנה אלינו מתוך תסבוכת כלכלית ואובדן עצות. לאחר ששמענו את השתלשלות המצב הפיננסי ולמדנו את הכשלים והיכולות הכלכלית של החייב תוך ניתוח מעמיק של המצב המשפטי ולמידת הפרטים הקטנים, סיפקנו ללקוח תוכנית פירעון במסגרת החוק החדש. ניהלנו משא ומתן למחיקת החוב והצלחנו להשיג ללקוח הפטר חובות מלא וסילוק חובות בסה"כ 1,000,000 ש"ח לטובת תשלום של 300,000 ש"ח ב־80 תשלומים

צוות המשרד חדור מטרה ופועל בשלל אמצעים ודרכים כדי לחלץ במהירות האפשרית את בעל החוב מהצרה שנקלע אליה, ולהוביל אותו לדרך חדשה ונטולת חובות וקשיים.   

נקלעתם לחובות? השאירו פרטים ותצאו לדרך חדשה>>>
או חייגו 072-395-2431

משרד עו"ד אופיר ביידה חן ושות'
בר כוכבא 16, בית נועה, בני ברק 

מחיקת חובות משרד עורכי דין אופיר ביידה חן ושות'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד