ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

צפו: האדמו"ר משאץ ביקר בישיבת שבי שומרון

האדמו"ר משאץ היה אורח המועצה האזורית בשומרון • ביקר בישיבת 'שבי שומרון' ובקבר יוסף • "מצפים לביקורים נוספים של ראשי העולם החרדי" • צפו בוידאו מהביקור

צפו: האדמו"ר משאץ ביקר בישיבת שבי שומרון



המועצה האזורית שומרון, בראשות גרשון מסיקה וסגנו יוסי דגן, הזמינה אמש (ד) את האדמו"ר משאץ, לישיבת שבי שומרון בשומרון ולהתפלל על קבר יוסף. זאת כחלק מפעילותה למען הציבור החרדי, ולמען קירוב לבבות בין הציבור החרדי לציונות הדתית ולהתיישבות לאור המשבר האחרון.

האדמו"ר התקבל בשירה על ידי תושבי היישוב ותלמידי הישיבה שבי שומרון שבמקום, ובראשם המרא דאתרא וראש הישיבה, הרב יהושע מרדכי שמידט. במהלך הביקור התעניין האדמו"ר בנעשה ביישוב בכלל ובישיבה בפרט. בהמשך השיחה דובר על הצורך החשוב באחדות ובאיחוד של הציבורים, וכמו כן הובע הכאב על הפגיעה בעולם התורה הציוני דתי והחרדי כאחד.

לקראת סוף הביקור, סיכמו השניים להמשיך ולהיפגש על מנת לחזק את הקשר ולגרום לקרוב לבבות בין הציבורים, כי רק על ידי עבודה משותפת ניתן לקדם את ענייני תורת ישראל וארץ ישראל.

בתום הביקור בלשכת הרב בשבי שומרון המשיך האדמו"ר בביקורו ונסע אל עבר שכם על מנת להתפלל בקבר יוסף הצדיק יחד עם 3,000 מתפללים נוספים שפקדו את המקום בחצות הלילה.

גרשון מסיקה, ראש המועצה האזורית שומרון, בירך על הדברים ואמר: "רק אחדות תסייע לנו להציל את עולם הישיבות. אנחנו שמחים על ביקורו של האדמו"ר ומצפים לביקורים נוספים של ראשי העולם החרדי".
שאץ שומרון ביקור האדמור קבר יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד