ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
מסתור מאולתר

הלם: זה מה שגילו הלוחמים בתוך האוטובוס

המשטרה עצרה אוטובוס שיצא מיהודה ושומרון לכיוון מרכז הארץ ובו 17 שב"חים | בנוסף בחיפוש של לוחמי מג"ב באוטובוס התגלה מסתור מאולתר אשר ככל הנראה שימש את המארגנים להחבאת השוהים הבלתי חוקיים בעת שעברו במעברים

הלם: זה מה שגילו הלוחמים בתוך האוטובוס
הפתח בתוך האוטובוס צילום: משטרת ישראל

לוחמי ומסתערבי משמר הגבול עצרו 3 חשודים בארגון הסעות של שוהים בלתי חוקיים, במסגרת הפעילות נתפס אוטובוס עם מסתור מאולתר ברצפה ובתוכו נתפסו 17 שוהים בלתי חוקיים.

בתחילת השבוע התקבל דיווח כי האוטובוס עושה את דרכו מכיוון יהודה ושומרון למרכז דרך מעבר רנתיס. כוחות מג"ב נערכו להגעת האוטובוס ועצרו אותו בכביש 444.

בבדיקה של כוחות מג"ב באוטובוס נתפסו 17 שוהים בלתי חוקיים ונהג תושב כפר קאסם שנהג ללא רישיון נהיגה על אוטובוס. בנוסף בחיפוש של לוחמי מג"ב באוטובוס התגלה מסתור מאולתר אשר ככל הנראה שימש את המארגנים להחבאת השוהים הבלתי חוקיים בעת שעברו במעברים. 

המסתור הינו על הרצפה של האוטובוס וכאשר פתחו אותו לוחמי מג"ב גילו מדרגות ומעין חדרון ובו על פי החשד הסתתרו השוהים הבלתי חוקיים. 

במקביל עצרו כוחות משמר הגבול עוד שני חשודים בארגון ההסעות, כאשר כלל החשודים והממצאים הועברו לחקירה ביחידה המרכזית של מג"ב מרכז.

2 מתוך השוהים הבלתי חוקיים נכלאו והוגשו נגדם כתבי אישום בגין עבירות קודמות. מעצרם של החשודים הוארך אתמול עד לתאריך 19.09.22. 

 

אוטובוס פלסטינים שוהים בלתי חוקיים הברחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד