י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"החיבור לא לשם פיצול"

איחוד שקד ו'הבית היהודי': לחץ על סעדה להצטרף

לאחר שההסכם לא עבר במזכירות, במפלגת 'הבית היהודי' דרשו משרת הפנים לשנות את ההסכם וקיבלו שני נציגים ברביעייה וכן תחת הפתק יהיה רשום גם יו"ר מפלגתם, ברודני. בסביבת שקד מדגישים: "החיבור לא לשם פיצול" | במקביל, שקד נפגשה עם סגן ראש מח"ש לשעבר כדי לשכנעו להצטרף

איחוד שקד ו'הבית היהודי': לחץ על סעדה להצטרף
משה סעדה צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

איילת שקד ו'הבית היהודי' הכריזו באופן סופי היום (שלישי) על ההסכם החדש לאחר שינויים שעבר בדרישת המפלגה האחרונה, וכעת מנסים לצרף דמויות לרשימה כדי לעבור את אחוז החסימה.

במהלך היום שקד נפגשה עם סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה, שעדיין לא החליט על דרכו הפוליטית, בניסיון לשכנעו להצטרף אליהם כשהדד-ליין הוא עד סגירת הרשימות, יום חמישי הקרוב.

ההסכם שעליו חתמה יחד עם נציג 'הבית היהודי' לכנסת יוסי ברודני עבר כמה שינויים מההצעה שהייתה בהסכם שלא עבר את מזכירות המפלגה, זאת כדי להצליח להעביר אותו במרכז 'הבית היהודי' ביומיים הקרובים.

השינוי המרכזי הוא חלוקת חצי-חצי ברביעייה במקום בשישייה - כך ששקד תקבל את מקומות 1, 3, 5 ו-6, וברודני יקבל את מקומות 2, 4 ו-7. שינוי נוסף הוא שתחת הפתק יהיה רשום "הבית היהודי בראשות איילת שקד ויוסי ברודני", במקום רק שקד.

מה שנשאר מההצעה הקודמת היא שההסכם לריצה משותפת הוא בלוק טכני, אך הכוונה היא לא להתפצל אחרי הבחירות ובסביבתה של שקד מדגישים: "זה חיבור לא לשם פיצול".

משה סעדה איילת שקד הבית היהודי בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד