כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
תיק 1,000

משפט נתניהו: "כשנתניהו מקבל סיגרים, שרה מקבלת שמפניות"

העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן המשיכה לענות על שאלות סנגורי נתניהו, שהראו לה תאימות בין ביקורי מילצ'ן בארץ לקניית השמפניות ובכך סתר את העדות שהשמפניות נקנות ללא קשר למילצ'ן | קליין העידה כי שרה דרשה שיגיעו כוכבים לאירועים איתה

משפט נתניהו: "כשנתניהו מקבל סיגרים, שרה מקבלת שמפניות"
נתניהו ועמית חדד בביהמ"ש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

גם היום (שלישי) נמשכת חקירתה של הדס קליין, מי שהייתה העוזרת האישית של איש העסקים ארנון מילצ'ן בידי עורך הדין עמית חדד המייצג את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. חדד ממשיך לחקור את קליין אודות קניית בקבוקי השמפניה והסיגרים, ושאל אותה על ימי ההולדת של בני הזוג נתניהו והקניות עבורם. קליין הסבירה: "לנתניהו אני לא שולחת שמפניות, אני שולחת לגברת נתניהו ביום ההולדת של מר נתניהו".

עו"ד עמית חדד, סנגורו של נתניהו, טען הבוקר בפתח הדיון כי יש חפיפה בין השהות של מילצ'ן בארץ לבין קניית השמפניות, זאת בניגוד לדברי קליין שהם קנו רק עבור שרה נתניהו גם כשהוא היה בחו"ל. עו"ד חדד ביקש להציג הוצאות של מילצ'ן על המסך, קליין סירבה וטענה שיש שם גם דברים פרטיים.

חדד טען גם שקליין מנסה להסתיר הוצאות, ואילו למשטרה מסרה הכול. בתגובה היא התפרצה ואמרה: "אתה לא תשמיץ אותי שאני סוכנת משטרה ועשיתי דברים נגד ארנון ומאחורי גבו". בהמשך הדיון העלה סנגורו של נתניהו את ימי הולדתו של נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס: "רואים שלפרס יש יום הולדת ב-3 באוגוסט ורואים שבערב יום ההולדת שלו אתם קונים שישה בקבוקים. ואני אומר שזה כל שנה". קליין בתגובה: "לא שלחתי לו בקבוקים כשארנון לא בארץ".

אמש אמרה קליין בתגובה לשאלותיו של חדד על ההוצאות במזומן שבוצעו מהחשבון של מילצ'ן: "יש דברים שלא תרצה לשמוע. אם אומר לך שהוצאתי 15 אלף שקלים במזומן על שרה? שנתניהו ביקש שנשלם 3,000 שקלים טיפ על טיול לטבריה? ששרה ביקשה גיפטקארד לקולקציה של בגדים?".

סנגורו של נתניהו החל לשאול את קליין לגבי אורח החיים "ההוליוודי" של מילצ'ן. קליין אמרה לו להפנות את השאלה למילצ'ן עצמו והוא שאל: "אמרת ששרה ביקשה שיבואו כוכבי הוליווד, איך יכול להיות שבאירוע של פרס הגיעו כוכבים, בלי ששרה הכריחה?". קליין השיבה: "ארנון אמר לי ששרה רוצה כוכבים".

השופטים נזפו אתמול בסנגור בחלקו הראשון של הדיון, שנערך בדלתיים סגורות, שאין סיבה שישאל את קליין על הוצאות של מילצ'ן שאינן קשורות לשמפניות וסיגרים. בית המשפט הבהיר שגם אם מישהו שמע משהו מחוץ לדלת בזמן החלק בדיון שנערך בדלתיים סגורות - זה באיסור פרסום מוחלט. הדיון מתנהל בצעקות כשהשופטים המשיכו לנזוף בחדד ואמרו שהוא לא שואל, אלא מטיח את דבריו בעדה ולא נותן לה להשיב.

משפטו של בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד