כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מנע טיפול רפואי

קנגורו שהוחזק כחיית מחמד, הרג את בעליו

גבר אוסטרלי נהרג לאחר שהותקף על ידי קנגורו שהחזיק כחיית מחמד. כשהגיעו אנשי צוות רפואי לבית הכפרי, הקנגורו מנע מהם לטפל בגבר. השוטרים נאלצו לירות בחיה למוות, האיש מת במקום

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: pixabay

גבר אוסטרלי נהרג מקנגורו שהחזיק כחיית מחמד, כך מסרה המשטרה. קרוב משפחה מצא את הגבר בן ה-77 עם פציעות חמורות ביום שני בביתו ברדמונד, כ-400 ק"מ דרומית לפרת', כך דווחה רשת BBC. כשהגיעו אנשי צוות רפואי לבית הכפרי, הקנגורו מנע מהם לטפל בגבר. המשטרה נאלצה לירותן בחיית הכיס למוות. האיש מת במקום.

דובר המשטרה אמר לתקשורת המקומית כי הם מאמינים שהאיש הותקף על ידי הקנגורו מוקדם יותר באותו היום, ומת לאחר שלא קיבל טיפול רפואי. אוסטרליה היא ביתם של כ-50 מיליון קנגורואים, אשר יכולים לשקול עד 90 ק"ג ולהגיע לגובה של 2 מ'.

התקפות קטלניות הן נדירות, וזו הראשונה שדווחה באוסטרליה מאז 1936. לקנגורו יש "הרבה כלי נשק" כמו שיניים חדות, טפרים ורגליים חזקות, כך אמר מומחה להתנהגות הקנגורו, גריים קולסון, לתקשורת המקומית. "בוודאי אם הם נמצאים בפינה או במצוקה כלשהי, זה יכול להיות די מסוכן", אמר.

"הבעיה עם קנגורו ואנשים היא ששנינו חיות זקופות, אנחנו עומדים על שתי רגלינו, ועמידה זקופה כזו היא אתגר לקנגורו הזכר". ביולי האחרון, קנגורו גרם לאישה בת 67 חתכים ורגל שבורה לאחר שהוא תקף אותה בטיול בקווינסלנד; ילדה בת שלוש ספגה פגיעות ראש חמורות בתקיפה בניו סאות' ויילס בחודש מרץ. לטענת פעילי זכויות בעלי חיים, הפיתוח העירוני ברחבי אוסטרליה פוגע יותר ויותר בבתי הגידול של הקנגורו.

קנגרו אוסטרליה תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד