כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הרוח החיה במושב

ר' שלמה מאחיעזר נהרג בתאונה בצומת בית דגן

הרב שלמה זנדאני ז"ל ממושב אחיעזר נפצע בתאונת דרכים בצומת בית דגן וכעבור יממה נפטר מפצעיו. במושב מתקשים להיפרד מר' שלמה שהיה אהוב על כולם והיה הרוח החיה בבית הכנסת ובמושב. הלווייתו התקיימה אתמול. גם רוכב האופנוע שפגע הגיע ללוויה

ר' שלמה מאחיעזר נהרג בתאונה בצומת בית דגן
אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: אמש (שני) הובא למנוחות בבית העלמין באחיעזר הרב שלמה זנדאני ז"ל תושב המקום שנהרג בתאונת דרכים קשה בצומת בית דגן והוא בן 65 בפטירתו. 

מדובר בתאונה קשה שהתרחשה ביום ראשון אחר הצהריים בסמוך לצומת שם עמד ר' שלמה שנפצע קשה בחבלות בראש ובגפיים, הוא פונה לבית החולים שמיר-אסף הרופא. שם נפטר אתמול מפצעיו. 

המנוח ז"ל היה הרוח החיה במושב אחיעזר שם היה מהמתפללים החשובים בבית הכנסת לשם היה מגיע לפנות בוקר במסירות של ממש, גם בשנים האחרונות שחלה הגיע למרות חולשתו.  היה לו כמה זוגות תפילין אותם היה מניח במשך היום, והוא קבע עיתים לתורה. 

אחד משכניו סיפר היום ל'בחדרי חרדים': הוא היה משכים ומעריב לבתי כנסיות כפשוטו. לעולם לא ויתר על תפילה במניין היה מגיע הראשון לתפילת ותיקין ולמנחה ומעריב. היה החזן ובעל קורא בבית הכנסת שבמושב. בשנים האחרונות גילו אצלו מחלה מה שלא מנע ממנו להגיע לבית הכנסת כהרגלו. פעם אחת מצאו אותו שוכב ברחוב לאחר שהתאמץ להגיע לבית הכנסת והתמוטט ואושפז בשל כך. לפני מספר שנים יהודי אחד העיר לו על התפילין שלו שהם לא מונחות במקומם ולאחר ויכוח הלכתי ממושך התברר שהלה צדק, ר' שלמה לא התבייש והודה לו בדמעות על ההערה ושבזכותו הוא יזכה להניח תפילין כהלכה".

הוא הותיר אחריו שמונה בנות, חתנים וצאצאים הממשיכים את דרכו. 

חובש הצלה מנחם אינדיג שהגיע למקום התאונה סיפר ביום ראשון: "כשהגעתי לזירת תאונת הדרכים עם אמבולנס מד"א שברשותי, מצאתי הולך רגל, גבר כבן 62 הסובל מחבלות בראש ובגפיים שנגרמו לאחר שנפגע מאופנוע. יחד עם חובשים ופרמדיקים של מד"א והצלה, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני במקום, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים שמיר-אסף הרופא. רוכב האופנוע כבן 40, טופל אף הוא על ידינו ופונה במצב קל להמשך טיפול בבית החולים".

במסע הלוויה הגיע להשתתף גם נהג האופנוע שפגע וביקש סליחה מהמשפחה והמנוח לאחר שהתאונה לא הייתה באשמתו.

תהא נשמתו צררוה בצרור החיים.

בית דגן אחיעזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד