כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מלחמת הצללים

דיווח באיראן: נעצרו חשודים במעורבות בחיסול בכיר

הרשויות האיראניות עצרו כמה אנשים בחשד שלקחו חלק בחיסולו של קולונל במשמרות המהפכה במאי האחרון. טהרן האשימה את ישראל ובעלות בריתה המערביות בחיסול

דיווח באיראן: נעצרו חשודים במעורבות בחיסול בכיר
הבכיר האיראני שחוסל צילום: תקשורת איראנית

הרשויות האיראניות עצרו כמה אנשים בחשד שהם קשורים לחיסולו של קולונל ממשמרות המהפכה במאי האחרון, אז טהרן האשימה את ישראל ובעלות בריתה המערביות כי סוכני מוסד חיסלו אותו.

על פי הדיווח בסוכנות הידיעות רויטרס, איראן טענה כי החיסול של חסן סיאד חודאי בבירה טהראן שבוצע על ידי שני אנשים רכובים על אופנוע הוא פרי עבודתם של "קבוצות טרור המזוהות עם דיכוי עולמי (מערב) וציונות (ישראל)".

"כמה אנשים נעצרו בפרשת חיסולו של השהיד חודאי. הוצאו עבורם הצווים המשפטיים הדרושים והתיק נמצא בחקירה", כך אמר הדובר סטאישי במסיבת עיתונאים.

לפחות שישה מדענים ואקדמאים איראנים חוסלו מאז 2010, כמה מהם על ידי תוקפים שרכבו על אופנועים, כדי לפגוע בתוכנית העשרת האורניום של איראן, שלדברי המערב נועדה לפתח יכולת נשק גרעיני. איראן טוענת כי לתוכנית האנרגיה הגרעינית שלה יש "מטרות שלום בלבד", והיא כינתה את החיסולים כפעולות טרור שבוצעו על ידי סוכנויות הביון המערביות והמוסד. ישראל סירבה להגיב על האשמות כאלה.

איראן טהרן המוסד חיסול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד