כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
המעון ייסגר

הורים הפגינו במחאה על העסקת סייעות ערביות

הורים הפגינו הבוקר מול מעון נעמת בחולון במחאה על העסקת סייעות ערביות. יו"ר נעמת חגית פאר הודיעה בתגובה כי המעון ייסגר מחר במחאה על "גילויי הגזענות". העובדות חשו מצוקה ולא הגיעו לעבודה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: pixabay

הורים הפגינו היום (שלישי) בכניסה למעון נעמת בחולון, במחאה על העסקת מטפלות מהחברה הערבית. לדברי הנוכחים במקום הסייעות הרגישו מאויימות - ולא הצליחו לצאת מההסעה שהביאה אותן למקום העבודה, כך מדווח לירן כוג'הינוף ב'כאן חדשות'. על פי הדיווח צוות המעון הפעיל את לחצן המצוקה ושוטרים הגיעו למקום. 

יו"ר נעמת חגית פאר הודיעה כי בעקבות האירועים, המעון לא ייפתח מחר, במחאה על גילויי הגזענות לדבריה. גם כיתת התינוקות במקום תיסגר החל מיום חמישי הקרוב, בשל מחסור בעובדות: "לא מתכוונת לאפשר מציאות שבה עובדות חוששות להגיע למקום עבודתן וסופגות מתקפות שמדיפות ריח רע וחריף של גזענות ולא נאפשר חשיפת הילדים הרכים למסרים של שנאה".

אמא לפעוט מהמעון בחולון בו העסיקו סייעות ערביות ל'כאן חדשות' "ניסינו לדבר איתן כשהגענו למעון והבנו שהן לא מדברות עברית ואין להן הכשרה או הסמכה למקצוע - רק אחת דיברה עברית. הזמנו משטרה שתבדוק אם יש להן אישור כניסה ממזרח ירושלים".

יו"ר נעמת חגית פאר: "אנחנו לא מנהלים שיח עם ההורים על כוח אדם שמגיע למקום, זאת גזענות להחליט בין יהודייה לערבייה. מתוך 12 עובדות יש 3 ערביות במעון - גם אם הן לא יודעות עברית יש צוות שלם שדובר את השפה ויכשיר אותן למקצוע".

 

מעון יום חולון גזענות הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד