י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
החרדים צוהלים

יועז הנדל הודיע: לא אתמודד בבחירות הקרובות

התורה תובעת את עלבונה: אחרי שביום ראשון הודיעה איילת שקד על פירוק 'הרוח הציונית' והשותפות עם יועז הנדל, מודיע האחרון כי הוא לוקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים ולא יתמודד לכנסת ה-25 שיתקיימו בעוד 49 יום | גם שותפו למפלגה צבי האוזר הודיע שלא יתמודד

יועז הנדל הודיע: לא אתמודד בבחירות הקרובות
יועז הנדל צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לאחר פירוק השותפות עם איילת שקד, יועז הנדל מודיע הערב (שלישי) כי הוא לוקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים ולא יתמודד לכנסת ה 25. "עשיתי כל מה שחשבתי שנכון למדינה", אמר בווידאו שפרסם. "במהלך חיי קיבלתי החלטות. לא מעט החלטות. אני מקווה שברובן צדקתי אבל ברור לי שבלא מעט החלטות גם טעיתי. החשש הגדול בקבלת החלטה הוא הפחד לטעות. לא פחדת", אמר הנדל בהודעת הפרישה.

הנדל הוסיף: "אני אחראי לכל מה שקרה בדרך. להחלטות שלי ולתוצאות הפוליטיות. עשיתי טעויות פוליטיות. אבל אני מקווה ומאמין שלא עשיתי טעויות ערכיות. אני מאחל למדינת ישראל, שמסבב הבחירות הזה סוף סוף תצא ממשלה טובה, יציבה ורחבה, שתתפקד שנים רבות ושתכיל ותקבל את כלל חלקי החברה הישראלית".

הנדל תוקף את איילת שקד על סיבוב הפרסה שעשתה: "ממשלת אחדות היא הסיפור ההפוך לממשלה צרה של 61. הקמתי את הרוח הציונית לשם כך וכשהבנתי כי השותפות הזו תוביל בסוף לממשלה צרה העדפתי לפרק ולשלם את המחיר הפוליטי".

בהודעת הפרישה טען הנדל: "אני משלם מחיר פוליטי כבד על האמונות שלי". הוא גם לא שכח להציג בגאווה את הגזרות שלו נגד החרדים: "ניהלתי מאבק מול העסקנות החרדית. לא מתוך שנאת חרדים אלא מתוך אהבה לעם הזה".

גם שותפו הפוליטי, חבר הכנסת צבי האוזר הודיע כי לא יתמודד בבחירות וכתב: "יועז ואנוכי קיבלנו ההחלטה שדרך ארץ לא תתמודד בבחירות הקרובות.
מודה על ההזדמנות לשרת את הציבור בארבע השנים האחרונות ומאחל לכולנו שנזכה לימים טובים, יציבים ובטוחים".

 

יועז הנדל חרדים איילת שקד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד