כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
סוף הסאגה

גפני הכריז על סיום המשבר: בהמשך נפתח את ההסכם

תמה הסאגה בין 'אגודת ישראל' ל'דגל' ושתי הסיעות ירוצו יחד בבחירות תחת מפלגת 'יהדות התורה'. גפני הכריז על כך בפתח ישיבת מועצת גדולי התורה ברחוב ראב"ד בבני ברק

גפני הכריז על סיום המשבר: בהמשך נפתח את ההסכם
כנס מועצגה"ת של 'דגל' צילום: שוקי לרר

בישיבת מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' שהתכנסה הערב (שלישי) בבני ברק הודיע יו"ר הסיעה משה גפני על סיום המשבר ביניהם לבין 'אגודת ישראל' ועל ריצה משותפת בבחירות.

"אנחנו הולכים יחד עם אגודת ישראל בבחירות הקרובות", הכריז גפני בדבריו בפני חברי המועצת, שעדכן כי נחתם הסכם שפותרת את בעיית החינוך מול חסידות בעלזא.

גפני עדכן כי גם סדרי המקומות יישארו כפי שסוכם ערב הבחירות לכנסת ה-24, כך שהרשימה תתהפך, "הם יקבלו את המקום הראשון ברשימה ואנחנו נקבל את התפקיד הראשון", ציין גפני.

בדבריו אמר גפני כי אמנם הפעם ההסכם נחתם מראש ולכן הוא לא נפתח, אבל בבחירות הבאות הם לא יחתמו על הסכם מחודש עם 'אגודת ישראל' בטענה כי "הוא לא מייצג את יחסי הכוחות", לדבריו, "בשנים הבאות נצטרך לפתוח מחדש את ההסכם ולראות, כי מה שיש עכשיו לא מייצג".

ב'דגל התורה' טוענים כי יחסי הכוחות בין 'דגל התורה' השתנו בפער לטובת 'דגל התורה', ייתכן וידרשו את ראשות המפלגה באופן קבוע ולא להמשיך בשוויון ביניהם ולתת כוח גדול יותר ל'דגל התורה'.

משה גפני יהדות התורה בחירות לכנסת ה-25 דגל התורה אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד