י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

פיוס • הגר"ע יוסף לגר"ש עמאר: "נשאר באהבתי אליך כאילו לא אירע דבר"

הגר"ש עמאר הגיע הערב אל הגר"ע יוסף לפגישת פיוס - וביקש: סליחה • הגר"ע השיב: "אני נשאר באהבתי אליך. אל תכעס, אל תקפיד על אריה דרעי ואריאל אטיאס, כל מה שעשו, עשו בשליחותי" • לביקור קדמה פגישה של הראשון לציון עם הגר"מ יוסף, שביקש: השלום יכלול השלמה עם דרעי ואטיאס

צילום ארכיון: יעקב כהן
צילום ארכיון: יעקב כהן

הראשון לציון, הגר"ש עמאר, הגיע הערב אל בית מדרשו של הגר"ע יוסף, ולאחר תפילת ערבית נכנס אל חדרו של נשיא מועצת החכמים, כשהשיחה ביניהם מלאה משפטים חמים.

הגר"ש עמאר הגיע אל בית הגר"ע לאחר שהוזמן על-ידי בני משפחתו של הרב, בעיתוי המתאים של ערב יום הכיפורים.

במהלך השיחה בין הרבנים, שב הגר"ש עמאר וביקש את סליחתו של הגר"ע יוסף לפני יום כיפור. הגר"ע השיב לו: "אני נשאר באהבתי אליך כאילו לא אירע דבר" - והוסיף וביקש: "אל תכעס, אל תקפיד על אריה דרעי ואריאל אטיאס, כל מה שעשו, עשו בשליחותי".

קדם לביקור היום, ביקור שקיים אמש הגר"מ יוסף אצל הגר"ש עמאר, כשהוא מבקש מהראשון לציון להגיע אל ביתו של אביו - הגר"ע יוסף. הרב משה ביקש עוד מהרב עמאר שהשלום יהיה שלום מלא ויכלול גם השלמה מלאה עם הפוליטיקאים - דרעי ואטיאס.

סוכם שהשניים יהיו בקרבת מקום לחדר בו נערכה פגישת הרבנים, והרב עמאר לחץ את ידיהם.

עוד בנושא:
הגר"ש עמאר במכתב אל הגר"ע יוסף: "סליחה על כל הצער שנגרם למרן"

הגר"ע יוסף והגר"ש עמאר נפרדו באווירה ידידותית וחמה. אין ספק שפגישה זו חותמת את הפרק הסוער שנפתח בין הצדדים בעקבות מערכת הבחירות לרבנים הראשיים, ומהווה קו תפר שממנו והלאה, כך נראה, ישרור שלום מלא בין הרבנים, שלפני מערכת הבחירות לרבנות הראשית שררה ביניהם אהבה מופלאה.

מי שעמד מאחורי מהלך השלום המורכב היה חתנו של הרב משה - הרב יעקב סיני, מחשובי האברכים בכולל שבראשות הרב עמאר.

האם בעקבות השלום החדש יוזמן הגר"ש עמאר אל טקס ההכתרה של מחותנו, הראשון לציון הגר"י יוסף, שיתקיים ביום שני הקרוב בבית הכנסת יוחנן בן זכאי בעיר העתיקה בירושלים? ימים יגידו.
הגר''ש עמאר הרב עובדיה יוסף פגישה פיוס אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד