כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מקווים לשלום

המשרת לשעבר: "המורשת של המלכה תהיה איחוד משפחתה"

בבריטניה מקווים כי הלוויית המלכה אליזבת השנייה, תחזיר את הנסיך וויליאם והנסיך הארי להיות ביחד, לאחר מערכת היחסים רעה שניהלו השניים בשנתיים האחרונות. משרת הנסיכה לשעבר אומר "המורשת תהיה איחוד המשפחה"

המשרת לשעבר: "המורשת של המלכה תהיה איחוד משפחתה"
ארמון בקינגהאם צילום: Unsplash

בריטניה מתכוננת להלווית המלכה אליזבת השנייה ביום שני הקרוב, המשרת לשעבר של הנסיכה דיאנה המנוחה, אמר כי "הוד מלכותה המלכה הקדישה את חייה לשירות הציבורי במשך למעלה מ-70 שנה, אבל במותה היא עשתה תפנית טובה אחרונה למשפחת המלוכה". המשרת המלכותי לשעבר פול בורל מאמין שההלוויה שלה תרפא את הקרע המר בין הנסיך וויליאם והנסיך הארי שכבר שנתיים מסוכסכים.

פול החל לעבוד בארמון בקינגהאם בגיל 18, ואחרי תקופה ממושכת של עבודה כעוזר האישי של המלכה הוא עבר לארמון קנזינגטון שם עבד עבור הנסיכה דיאנה, אמם של שני האחים. כך דווח ה'דיילי סטאר'.

"רובנו לעולם לא נראה עוד מלכה על כס המלכות, שכן המלך צ'ארלס הנוכחי, ואחריו בנו הנסיך וויליאם, ואחריו בנו הנסיך ג'ורג' הם בתור לרשת את המלוכה, צ'ארלס עדיין לא הושבע למלך, ההשבעה תתקיים בחודשים הקרובים.

"המלכה אליזבת הייתה חד פעמי, שלטונה פשוט היה מדהים, אם היית שואל אותה מה תהיה המורשת שלה, היא הייתה אומרת שלעזוב את המשפחה בצורה טובה, אבל חלק גדול מהצורה היפה הזאת יהיה לקרב את שני האחים שלחמו אחד בשני". הוא הוסיף: "אני מאוד מקווה שזה יכול לקרות", אמר, "שמורשתה הגדולה ביותר של הוד מלכותה תהיה איחודה מחדש של משפחתה בתקופה מאוד קשה זו מבחינה רגשית ולעזור להם להתמודד עם המחלוקות ביניהם".

לא משנה מה צופן העתיד להארי, לפי פול: "הם משפחה עשירה מאוד והמלכה תשאיר הון עצום בצוואתה, יחד עם האחוזות של סנדרינגהם ובאלמורל השייכות לה, כל זה יועבר בדרך שבה המלכה רצתה להעביר את זה הלאה. אני חושד שהארי הולך להפסיד את הירושה שלו - אני חושב שמשהו יישאר להארי, אבל זה לא יהיה הרבה" אמר.

וויליאם וקייט הארי ומייגן המלכה אליזבת ארמון בקינגהאם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד